mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

2 Erkek kardeş diyaloğu

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cecco
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 6
  • Görüntüleme Görüntüleme 432

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Biri 9 diğeri 12 yaşında 2 erkek kardeş var şuan yanımda diyalogları şöyle dinleyin :D

9: Abi smackdown'un en guzel oyuncusu kim
12: benim olum
9: vay be abi benide alsana
12: tmm ama ilk hareket yapcam sana uww
9: anamm karnım haha gozum hahah
12: ağlayarak guluyor ml :D
9: "Mırıldanarak şarkı soyler" ( hi ho hi ho)
12: nedi yon la banda ogret
9: sanene ml grzklı slk
12: ne diyon lan ukioww "( tekme) atıyo yani "
9: abi anneme dicem seni bogaz la gozum arası biyerim acıdı ama hatırlamıyom
12: git babama'da de ben futbolcuyum olum benim hiç biyerim acımaz
9: Hastır bk :D
12: ne diyon lan sen ukioww "Belirttiğim gib bu bir tekme"
9: anam gözüm yani midem yani kulagım ya acıyor işte biyerim
12: zaa neyse ben okula gidip top oynayacam ayrıca kızlara hava atcam
9: abi ayşeye selam soyle :D


Bu 2 arkadaşımız :) uzatmadan kısalarını yazarak sizlere sundum umurım hepsini okursunuz :D

_________________________________________________________________________

İstek üzerine v2

12: 9 nerdesin
9: eyyh yani ne yani herneyse ey soyle
12: ayşe dediki
9: ne dedi ne dedi
12:şey dedi..
9: " Lafını yarıda keserek" ne dedi
12 : bırak da soyleyim ayşe dediki 9 bidaha yanıma gelemsin bide sumuklu dedi
9: anne ayşe bana sumuklu demiş çok hoş demi
12: zaa anneme niye soyluon ml
9: olum ben buyunce anneme bakcam
12: bende bakcam :)
9: iy ozamans en bak ben ozgur olcam zaa
12: ulen :D kandırdınmı beni kcuuk uc kagıtcı
9: Ne yapalım ekmek parası o soz oylmeyidi abi
12: herhalde din kuluturcu olye diyodu
9: o kim abi
12: knkam ya :D
9: knk ne demek abi
12: Sır daş bi nevi
9:haa anne Ölümüne knkyız "[ Annesi onun Tek sırdaşı ]"
_____________________________________________________________________

Okul sabahı gelir ve çocuklar uyanır

9: Abi kalk okula gitcez
12: [ uykulu haliyle ] Olum bugun kapotaj bayramı okul tatil
9: yuppi okul yok

Ve o gun okula gitmezler

9: Abi ogretmenin arad niye gelmedi dedi bende kapotaj bayramı diye gelme dedim bana Dııııt ...*** "".. dedi bende ona dedim okula gideceğin zaman seni bi guzel **** yapcakmış

12: nee anne baba ben okulu terk ediyom saniyde çalışcam
9: haha ml kandı :D
12: nee yalnmıydı lan tp
9:neyse abi ben smackdown'u izliycem ceff ardy yuppi [ Aslında jeff Hardy ama cocuklar ona ceff ardy diyorlar ]
12: dur lan reymisteryo oleyy
9: [ knedini fazla programa kaptırarak abisin gözüne yumruk vurur ]
12: anam gozum len *** ne vuruyon
12: al sana ukiowww [ Dekme manasına geliyor ]
9: Midem Boğazım İç organlarım Beyin cerrahı carın kulakrıma baksın anneem.

_____________________________-_____________________-__________________---

yakında annem gile gittiğimde yine o cocuklar olursa yine yazarım. :D


 
Son düzenleme:

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst