HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
*Ad Soyad :Yiğithan Yiğit
*Dogum tarihi (gg/aa/yyyy) : 23.02.1997
*Şehir : İzmir
*Açık adres :9306 sokak numara 24 daire 8 YesilYurt İzmir.
*Telefon numaralar : 05068123090[Avea]
*Messenger/Icq adresi : crazy_ygthn@hotmail.com
*Mail Adresleri :crazy_ygthn@hotmail.com
*Okuduğunuz/Son Mezun Olduğunuz Okul: Özel Yamanlar Kolejinden Mezun Oldum Yamanlar Koleji Fen Lisesinde Burslu Okuyorum.
*Meslek :Öğrenci
*Çalıştığınız İşyeri (Firma) Bilgileri: Öğrenciyim.
Metin2 Oyunu Bilgisi: 5 Yıldır Metin2 Oynuyorum TR ye basladıgım da Alesta Yoktu TURKEY vardı Eski userim Oyunla ilgili bazı taktikleri bilirim[Sebnem Taktigi, Cift Büylü Zırh Taktigi Gibi]
*Oyuncu Hesab ID leri (Tümü) :
Hesab Id :bosskinq07[Odin] PVP oynuyorum.
..................
..................
*Oyuncu Karakterleri(Tümü): DonKomaLoo1
Karakter İsmi onKomaLoo1 Sunucu adı :Odin Leveli : 49 [Dedigim gibi TR oynamıyorum.]
................ ............. ........
................ ............. ........
................ ............. ........
................ ............. ........
................ ............. ........
*Forum nicki : xyqthnx
Bağlantı Bilgisi
*Internet bağlantı ortamı (ev-isyeri-cafe vs) : Ev
*Hafta içi online olma süresi (gündüz/gece) : 10-12 [Gece 12-2.30 .3.00 arası gerisi Gündüz]
*Hafta sonu online olma süresi (gündüz/gece) :hafta iciyle aynı
*Oyuna gün iceresinde ayırılan süre :10-12
*Görevinize gün icerisinde ayırabileceniz süre :10-12
(örneğin: hafta içi 20:00 - 24:00 arası , hafta sonu 09:00 - 12:00 arası gibi)
Teknik Bilgi:az bi nacivat bilgim var daha cok oyun ici adalet hoşgörü ortamını ve düzeni saglama ve reklam yaparım fakat kolay ögrenen biriyim.biraz cık yardımla filezilla putty ve navicat bilgilerimi yükselteblrm.
*Yabanci dil bilgisi ve seviyesi : İngilizce Orta Seviye
*Bilgisayar bilgisi ve seviyesi : Bilgisayar ve Sanal Ortamla aram iyidir.
*Mirc bilgisi ve seviyesi :---
*Forum bilgisi ve seviyesi : %15 diyelim.
*Daha önce benzer projelerin herhangi birisinde görev aldiniz mi? (Aldiysaniz aciklayiniz) : JuniorMT2 De gm yim.
*Online oyunlar hakkindaki deneyimler :2Yıl TR 3 Yıl VPS oynadım VPs oynadıgım ilk tılda çin serverlarıdnaydım
Düşünceler
* Kendinizi anlatırmısınız : En az 100 Kelime Oyun içi düzeni ve adaleti ve düzeni saglarım kimseye item lv verme gibi saçmalıklar olmaz.Çalışkan biriyim. İnternet ortamında bulunmakla beraber önceliğim sosyal hayatım ve arkadaşlarımdır.Fakat Gereken önemi ve ilgiyi oyuna gösteririm. 100 Kelimeyi msn de konusuruz ekklerseniz suanda vaktim dar. kusura bakmayın..
* Neden sizi seçmeliyiz? : Yukarda yazdıklarımadan
* Oyun Yonetimi hakkindaki düşünceleriniz : Henuz Tanımadıgım için bişey demiyorum dersem Yalan ve Yalakalık olucak o yuzden bişey demiyorum.
* Oyunun daha işlevsel olması icin önerileriniz :Userlere anket yapıp oyunu nasıl daha güzel bir ortam haline getirebilicegimizi tartışabiliriz . gm ler char acıp destek vermeden kasıp item yapıp oyuna user gözünden bakıp eksikleri görebiliriz. vb. seyler var.
* Takım ruhunu nasıl olusturursunuz ? Örnekleyiniz :Güven Ortamı olusursa takım ruhuda olusucaktır daha cok sey yazardım ama simdilik vaktim dar kusura bakmayın
Ek: Bi Cevap Yazarsanız Gercekten cok mutlu olurum olumsuz da olsa bir cevap Lutfen. // Tm üyeligim var 3 gün sonra banı acılıcak tm degilim diye takmamazlık yapmazsınız umarım. İyi Forumlar.
*Dogum tarihi (gg/aa/yyyy) : 23.02.1997
*Şehir : İzmir
*Açık adres :9306 sokak numara 24 daire 8 YesilYurt İzmir.
*Telefon numaralar : 05068123090[Avea]
*Messenger/Icq adresi : crazy_ygthn@hotmail.com
*Mail Adresleri :crazy_ygthn@hotmail.com
*Okuduğunuz/Son Mezun Olduğunuz Okul: Özel Yamanlar Kolejinden Mezun Oldum Yamanlar Koleji Fen Lisesinde Burslu Okuyorum.
*Meslek :Öğrenci
*Çalıştığınız İşyeri (Firma) Bilgileri: Öğrenciyim.
Metin2 Oyunu Bilgisi: 5 Yıldır Metin2 Oynuyorum TR ye basladıgım da Alesta Yoktu TURKEY vardı Eski userim Oyunla ilgili bazı taktikleri bilirim[Sebnem Taktigi, Cift Büylü Zırh Taktigi Gibi]
*Oyuncu Hesab ID leri (Tümü) :
Hesab Id :bosskinq07[Odin] PVP oynuyorum.
..................
..................
*Oyuncu Karakterleri(Tümü): DonKomaLoo1
Karakter İsmi onKomaLoo1 Sunucu adı :Odin Leveli : 49 [Dedigim gibi TR oynamıyorum.]
................ ............. ........
................ ............. ........
................ ............. ........
................ ............. ........
................ ............. ........
*Forum nicki : xyqthnx
Bağlantı Bilgisi
*Internet bağlantı ortamı (ev-isyeri-cafe vs) : Ev
*Hafta içi online olma süresi (gündüz/gece) : 10-12 [Gece 12-2.30 .3.00 arası gerisi Gündüz]
*Hafta sonu online olma süresi (gündüz/gece) :hafta iciyle aynı
*Oyuna gün iceresinde ayırılan süre :10-12
*Görevinize gün icerisinde ayırabileceniz süre :10-12
(örneğin: hafta içi 20:00 - 24:00 arası , hafta sonu 09:00 - 12:00 arası gibi)
Teknik Bilgi:az bi nacivat bilgim var daha cok oyun ici adalet hoşgörü ortamını ve düzeni saglama ve reklam yaparım fakat kolay ögrenen biriyim.biraz cık yardımla filezilla putty ve navicat bilgilerimi yükselteblrm.
*Yabanci dil bilgisi ve seviyesi : İngilizce Orta Seviye
*Bilgisayar bilgisi ve seviyesi : Bilgisayar ve Sanal Ortamla aram iyidir.
*Mirc bilgisi ve seviyesi :---
*Forum bilgisi ve seviyesi : %15 diyelim.
*Daha önce benzer projelerin herhangi birisinde görev aldiniz mi? (Aldiysaniz aciklayiniz) : JuniorMT2 De gm yim.
*Online oyunlar hakkindaki deneyimler :2Yıl TR 3 Yıl VPS oynadım VPs oynadıgım ilk tılda çin serverlarıdnaydım
Düşünceler
* Kendinizi anlatırmısınız : En az 100 Kelime Oyun içi düzeni ve adaleti ve düzeni saglarım kimseye item lv verme gibi saçmalıklar olmaz.Çalışkan biriyim. İnternet ortamında bulunmakla beraber önceliğim sosyal hayatım ve arkadaşlarımdır.Fakat Gereken önemi ve ilgiyi oyuna gösteririm. 100 Kelimeyi msn de konusuruz ekklerseniz suanda vaktim dar. kusura bakmayın..
* Neden sizi seçmeliyiz? : Yukarda yazdıklarımadan
* Oyun Yonetimi hakkindaki düşünceleriniz : Henuz Tanımadıgım için bişey demiyorum dersem Yalan ve Yalakalık olucak o yuzden bişey demiyorum.
* Oyunun daha işlevsel olması icin önerileriniz :Userlere anket yapıp oyunu nasıl daha güzel bir ortam haline getirebilicegimizi tartışabiliriz . gm ler char acıp destek vermeden kasıp item yapıp oyuna user gözünden bakıp eksikleri görebiliriz. vb. seyler var.
* Takım ruhunu nasıl olusturursunuz ? Örnekleyiniz :Güven Ortamı olusursa takım ruhuda olusucaktır daha cok sey yazardım ama simdilik vaktim dar kusura bakmayın
Ek: Bi Cevap Yazarsanız Gercekten cok mutlu olurum olumsuz da olsa bir cevap Lutfen. // Tm üyeligim var 3 gün sonra banı acılıcak tm degilim diye takmamazlık yapmazsınız umarım. İyi Forumlar.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 774
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 109
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 65
