Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
Hikaye Ekle

VirtualBox ile Server Kurmak [Resimli]

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Tavsiye
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 147
  • Görüntüleme Görüntüleme 16K
arkadaşlar ben şimdi kullanacam da bunu bir kötü yanı yok demi pc ye bir zararı olmaz demi bir de virtual pc 2007 den iyimi bu program
 
Kardesim istersen bunu videolu olarak cekip koyabilirim ?
Teşekkürler ama resimler gayet açık :)
Bunları nasıl yapıyonuz anlamadım :D
yorum için teşekkürler
yorum için teşekkürler
//Teşekkürler\\
yorum için teşekkürler
arkadaşlar ben şimdi kullanacam da bunu bir kötü yanı yok demi pc ye bir zararı olmaz demi bir de virtual pc 2007 den iyimi bu program
program virtual pc den iyidir server kurduğunuzda bilgisayarınız yavaşlar
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst