HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Önüme "cep telefonu kullanımı kesin olarak sağlığa zararlıdır" yazan resmi bir rapor bile getirseler cep telefonumdan vazgeçmem diyenlerden misiniz?
Herkese Sağlık dergisi ve FikriMühim Ajansı işbirliğiyle düzenlenen bir anket, cep telefonlarına ne denli bağımlı olunduğuna dair bulgular ortaya koydu. Anketten elde edilen sonuçlara göre katılımcıların neredeyse tamamı cep telefonlarının sağlıksız olduğunu düşünüyor ancak zararlı olduğunun kanıtlanması halinde kullanmayı bırakacağını söyleyenlerin oranı yüzde 4`te kalıyor. Anket sonuçları ayrıca, ilkokul çağındaki çocukların üçte birinin de cep telefonu kullanıcısı olduğunu gösteriyor.
Antekete katılan 7445 katılımcının yüzde 99`u cep telefonu kullanıyor ve bunların yüzde 93`ü de cep telefonlarının sağlığa zararlı olduğunu düşünüyor. Ancak önlem alanların sayısı oldukça az.
Herkese Sağlık dergisi ve FikriMühim Ajansı işbirliğiyle düzenlenen bir anket, cep telefonlarına ne denli bağımlı olunduğuna dair bulgular ortaya koydu. Anketten elde edilen sonuçlara göre katılımcıların neredeyse tamamı cep telefonlarının sağlıksız olduğunu düşünüyor ancak zararlı olduğunun kanıtlanması halinde kullanmayı bırakacağını söyleyenlerin oranı yüzde 4`te kalıyor. Anket sonuçları ayrıca, ilkokul çağındaki çocukların üçte birinin de cep telefonu kullanıcısı olduğunu gösteriyor.
Antekete katılan 7445 katılımcının yüzde 99`u cep telefonu kullanıyor ve bunların yüzde 93`ü de cep telefonlarının sağlığa zararlı olduğunu düşünüyor. Ancak önlem alanların sayısı oldukça az.
