berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Oyundaki Kasma

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan 1327
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 4
  • Görüntüleme Görüntüleme 388
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Sa. Arkadaşlar ya benim cs de çok kasma oluyor. Pingim düşük fps 30-50 arası. Oyun oynanmayacak duruma geliyor bazen. Çok kasıyor.

Pc özellikleri :

768 Ram, 256 Ekran kartı. Pentium(R)4 CPU 2.40 GHz win xP


Ya o kadarda kötü sayılmaz. Cfg den kaynaklanıyor olabilir mi ? Bilmiyorum ama bazen deli ediyor. Pc yi kaldırıp atasım geliyor.

Neden böyle oluyor olabilir ? Yardım edin lütfen :(
 
Sa. Arkadaşlar ya benim cs de çok kasma oluyor. Pingim düşük fps 30-50 arası. Oyun oynanmayacak duruma geliyor bazen. Çok kasıyor.

Pc özellikleri :

768 Ram, 256 Ekran kartı. Pentium(R)4 CPU 2.40 GHz win xP


Ya o kadarda kötü sayılmaz. Cfg den kaynaklanıyor olabilir mi ? Bilmiyorum ama bazen deli ediyor. Pc yi kaldırıp atasım geliyor.

Neden böyle oluyor olabilir ? Yardım edin lütfen :(


Cs girerken herşeyi kapat, Models, Maps, dosyaları sakla, Cs sil baştan kur.

Tekrarlarsa, PC nin özelliklerinden kaynakalnıyordur, Ekran kartın yetersiz olabilir.
 
Cs girerken herşeyi kapat, Models, Maps, dosyaları sakla, Cs sil baştan kur.

Tekrarlarsa, PC nin özelliklerinden kaynakalnıyordur, Ekran kartın yetersiz olabilir.

Herşey kapalı zaten. Sakla derken ? Yine mi ! :( PC ölü zaten yaa .
 
Kardeş Görev yöneticisini aç Sadece 4 Tane işlem kalsın.Hepsini sonlandır.crss,explorer..2 tane daha var hatırlıyamadım,bunlar kalsın.Böyle dene bide öyle aç oyunu.Zaten ram 1GB'dan aşağıysa kasması normaldir..:)
 
Kardeş Görev yöneticisini aç Sadece 4 Tane işlem kalsın.Hepsini sonlandır.crss,explorer..2 tane daha var hatırlıyamadım,bunlar kalsın.Böyle dene bide öyle aç oyunu.Zaten ram 1GB'dan aşağıysa kasması normaldir..:)

Pc den kaynaklanıyor yani. Hmm. Tamam teşekkürler :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst