HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba Ben Turkmmo Bünyesine 20.12.2010 Tarihinde Katıldım. Evet Biraz Geç OLdu Kusura Bakmayın. Yorumlara Rep Veriyorum Şimdi Kısaca Kendimi Tanitiiyim.
İSİM : Gurkan
SOYAD: Kont
YAŞ : 15
DOĞUM TARİHİ : 17 / 04 / 1996
YAŞADIĞIM İL VE İLÇE : İSTANBUL / ÜMRANİYE
MEMLEKETİM : RİZE
Hobilerim
1. Yüzmeyi Severim Yazın ve Kışın Havalar Sıcak OLduğunda Arkadaşlarımla Denize Giderim.
2. Bilgisayar Oynamayı Severim
3. Online Oyun OLarak Metin2 ve WoLFTeam Oynarım
4. Futbol Oynamayı Severim
5. Boş Zamanlarımda Turkmmo.com Takılırım
6. Online Oyunlardan Sıkıldığım Zaman GTA IV , Pes 2011 , Dirt3 Oynarım
Nasıl Biri ??
Benn Çok inatçı Ama Bi o kadarda iyi Biriyimdir.Arkadaşlarım ve Çevremdekiler'den Kimse Benle inatlaşamaz.Hayır Severim. Kesinlikle ve kesinlikle Cimri Değilimdir. Para Harcamayı Çok Severim
Forumda Nefret Ettiğim Bazı OLaylar
1. Boş Boş Konu Açanlardan Nefret Ederim
2. Konuyu Yanlış Yere Açıp Bir O Kadarda FLood Yapanlardan
3. Açtığın Konu Hakkında Çok Bilmiş Gibi Eleştirmeleri
Evet Benn Buyum Arkadaşlar Ama Ben Çok iyi insan OLduğumu Düşünüyorum Yazıları Okuduğunuz içinn Teşekkürler
İSİM : Gurkan
SOYAD: Kont
YAŞ : 15
DOĞUM TARİHİ : 17 / 04 / 1996
YAŞADIĞIM İL VE İLÇE : İSTANBUL / ÜMRANİYE
MEMLEKETİM : RİZE
Hobilerim
1. Yüzmeyi Severim Yazın ve Kışın Havalar Sıcak OLduğunda Arkadaşlarımla Denize Giderim.
2. Bilgisayar Oynamayı Severim
3. Online Oyun OLarak Metin2 ve WoLFTeam Oynarım
4. Futbol Oynamayı Severim
5. Boş Zamanlarımda Turkmmo.com Takılırım
6. Online Oyunlardan Sıkıldığım Zaman GTA IV , Pes 2011 , Dirt3 Oynarım
Nasıl Biri ??
Benn Çok inatçı Ama Bi o kadarda iyi Biriyimdir.Arkadaşlarım ve Çevremdekiler'den Kimse Benle inatlaşamaz.Hayır Severim. Kesinlikle ve kesinlikle Cimri Değilimdir. Para Harcamayı Çok Severim
Forumda Nefret Ettiğim Bazı OLaylar
1. Boş Boş Konu Açanlardan Nefret Ederim
2. Konuyu Yanlış Yere Açıp Bir O Kadarda FLood Yapanlardan
3. Açtığın Konu Hakkında Çok Bilmiş Gibi Eleştirmeleri
Evet Benn Buyum Arkadaşlar Ama Ben Çok iyi insan OLduğumu Düşünüyorum Yazıları Okuduğunuz içinn Teşekkürler
Son düzenleme:
En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar
Başarılarının Devamını Diliyorum.
Bende Enes
Başarılar
Forumda başarılar.
Bende Konumu Geç AçtımTekrardan Hoşgeldin İyi Forumlar Dilerim
Teşekkürler Replerinizi Verdim
Yorumlarınız için Teşekkürler +rep Verdim Bende Memmun OLdumm Enes


Tekrardan Hoşgeldin İyi Forumlar Dilerim