HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba Arkadaşlar Ben Mustafa Yaşadığım yer istanbuldu gaziantebe geçicem anadolu lisesi kazandım
15 yaşındayım labaliliği sevmem eskiden böleydim bıraktım artık resmiyim
turkmmo metin2ye ilk başladığımda hile ararken buldum ondan sonra kill for you ile tanıştım o d.mod ken batu_14 uzmanken rebelangel üyeyken başladım foruma çoğu kişiyide tanıyorum onlarıda unutmadım ad vermek istemiyorum sizleri tanıdığım için çok mutluyum tek sorunum yönetime girememek
olsun yakında bunuda başarıcağıma inanıyorum... bazı arkadaşlarımız nankör ve bazılarıda emeğimize saygı duymuyor kimi kıskanıyor diğeri yorum atıyor bu beni üzüyor açıkcası ben 4 yaşındayken annemle babam ayrılmış babamı tanımıyorum annemle yaşıyorum vede çok mutluyum baba hasreti tabikide çekiyodum küçükken camdan bakarken anasınıfında onların aileleri gelip alıyordu benim annem anasınıfında öğretmendi tabi biz 2miz yetiyoduk ama başımda 1 baba olmayınca tabikide zor oluyor bende 1 şeylerle oyalanmak için ve forumu ailem olarak gördüğüm için bırakmadım uzmandım banlandım geri döndüm okul zamanıydı ders çalışırken foruma giriyordum 1 türlü yönetime giremiyordum ama bırakamıyordumda bu forumdaki arkadaşlarımla zaman geçiyordu bi abi 1 abla olarak görüyordum herkesi şuan yaşımı ufak görüyorlar belki ama bu forum benim Ailem ! :ka19:
15 yaşındayım labaliliği sevmem eskiden böleydim bıraktım artık resmiyim
turkmmo metin2ye ilk başladığımda hile ararken buldum ondan sonra kill for you ile tanıştım o d.mod ken batu_14 uzmanken rebelangel üyeyken başladım foruma çoğu kişiyide tanıyorum onlarıda unutmadım ad vermek istemiyorum sizleri tanıdığım için çok mutluyum tek sorunum yönetime girememek
olsun yakında bunuda başarıcağıma inanıyorum... bazı arkadaşlarımız nankör ve bazılarıda emeğimize saygı duymuyor kimi kıskanıyor diğeri yorum atıyor bu beni üzüyor açıkcası ben 4 yaşındayken annemle babam ayrılmış babamı tanımıyorum annemle yaşıyorum vede çok mutluyum baba hasreti tabikide çekiyodum küçükken camdan bakarken anasınıfında onların aileleri gelip alıyordu benim annem anasınıfında öğretmendi tabi biz 2miz yetiyoduk ama başımda 1 baba olmayınca tabikide zor oluyor bende 1 şeylerle oyalanmak için ve forumu ailem olarak gördüğüm için bırakmadım uzmandım banlandım geri döndüm okul zamanıydı ders çalışırken foruma giriyordum 1 türlü yönetime giremiyordum ama bırakamıyordumda bu forumdaki arkadaşlarımla zaman geçiyordu bi abi 1 abla olarak görüyordum herkesi şuan yaşımı ufak görüyorlar belki ama bu forum benim Ailem ! :ka19:
