Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

admin bakar umuduyla...

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan AkceBilisim
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 5
  • Görüntüleme Görüntüleme 547
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhabalar,

yaklaşık 1 haftadır hosting rütbesi verilicek diye bekliyoruz agentwalter adlı mod habire başvurlarımızı iptal ediyor nedenmi ? , bi gıcıklık geçmişti aramızda bunu foruma yansıtıyor kendisini büyük görüyor... eline düştükya herşey yapar artık ;)

neyse. adminim eğer bu yazıyı okuyorsanız açıkca söyleyin biz gruba katıl demeyiz :cool: hosting rütbesi vermiycekseniz vermeyin veya biraz düzen saglayın forumda ys belge var herşey var. inadina vermiyorlar böyle bir düzen olmaz diye düşünüyorum:ka19:
 

En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar

Suçu olan cezasını çeker , biraz beklemelisin kısa süre içinde bu rütbeyi verirler , şuan bir sürü hosting firması başvuru yapıyor.Yoğunluktan dolayı olabilir.

hocam beklemesine bekliyoruz 1 haftada 50 kere başvurdugumuzu hatırlıyoruz adam iptal ediyor tekrar gruba katıl diyoruz cocukca haraketler yapmasın mesaj atıyoruz bakmıyor. admine söylüyorum sadece agent ilgileniyor diyor nedir bu ya
Bilgileriniz dolandırıcı bir firmayla neredeyse aynı bilgilere ait olduğu için ekstra güvenlik incelemesinden geçiyorsunuz. 50 kere pm atıp yazmanıza gerek yok zaten gerekeni daha önce yazdım. Beklemek durumundasınız. Konu açmanız birşey değiştirmeyecek!
Suçu olan cezasını çeker , biraz beklemelisin kısa süre içinde bu rütbeyi verirler , şuan bir sürü hosting firması başvuru yapıyor.Yoğunluktan dolayı olabilir.

hocam beklemesine bekliyoruz 1 haftada 50 kere başvurdugumuzu hatırlıyoruz adam iptal ediyor tekrar gruba katıl diyoruz cocukca haraketler yapmasın mesaj atıyoruz bakmıyor. admine söylüyorum sadece agent ilgileniyor diyor nedir bu ya
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst