HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
leptop oyun oynuyucaksan . oyun leptopu al . üstüne tanimam oyunda
elektirikde yakmaz masa üstü gibi .
elektirikde yakmaz masa üstü gibi .en kral laptop ta alsan biraz grafikleri iyi olan bi oyuna girdinmi 30 dk da alev gibi oluyor. masaüstü hertürlü daha iyidir. ( laptop çalısanlar icin mail ataym maillerime bakayım vs )
çok oyun oynamak içinse masaüstü uygundur ama diğerleri için dizüstü çok iyi olacaktır.
Diz üstünde ( Laptop ) Masa üstü gibi Grafik yok yani Masa Üstü Oyun vs. Gibi Daha İyi Oynanıyor Ve Masa Üstü Diyorum .
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 37
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 19
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 20
