HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar eskiden böyle bir sorunum yoktu şu sıralar oldu.
Print Screen ile resim çekince nedense tamamını çekmiyor.
Tamamını çekiyor ama resimi küçültüyor.
Küçültülmüş pencere gibi çıkıyor.
Nedeni nedir tecrübeli arkadaşlardan yardım bekliyorum.
Buyrun bir örnek:
[/URL][/IMG]
Print Screen ile resim çekince nedense tamamını çekmiyor.
Tamamını çekiyor ama resimi küçültüyor.
Küçültülmüş pencere gibi çıkıyor.
Nedeni nedir tecrübeli arkadaşlardan yardım bekliyorum.
Buyrun bir örnek:
Print screen tuşuna basarsanız Full ekran resim halinde hafızaya alınır... Daha sonra Paint programına CTRL + V yaparak atabilirsiniz...Aktif bi pencerenin resmini çekmek içinse ALT + Print screen tuşuna basıyorsunuz ve yine aynı şekilde Paint'de CTRL + v yapıp pencerenin veya programın resmini alıyorsunuz.
Aynısını yapmama rağmen ekran küçülüyor resimde. Hypercam ı da kapatım
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 37
- Görüntüleme
- 7K
- Cevaplar
- 43
- Görüntüleme
- 6K
- Cevaplar
- 75
- Görüntüleme
- 5K
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 493

