berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle
4 Gb Ram Ve Üzerini FreeBSD ye Tanıtmak Kernel PAE

4 Gb Ram Ve Üzerini FreeBSD ye Tanıtmak Kernel PAE

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan twist1999
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 9
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhaba arkadaslar,
bugunde 4gb ve üzerini ramı freebsd ye tanıtmayı anlatıcam.
Putty Bağlantısı kurunuz.

Kod:

1)
PHP:
cd /usr/src/sys/i386/conf
Enterlayın
2)
PHP:
config PAE
Enterlayın
3)
PHP:
cd ../compile/PAE
Enterlayın
4)
PHP:
make cleandepend && make depend
Enterlayın
5)
PHP:
make
Enterlayın
6)
PHP:
make install
Enterlayın
7)
PHP:
reboot
Enterlayın



Not:Alıntıdır.Bir Teşekkür Yeter
 
Bu işlemleri uyguladığımız zaman sunucuda kurulu olan ipfirewall devre dışı kalıyor, kurduğumuz firewall bozulmuş oluyor. Başka çözümü varmıdır 4gb ve üzeri ram miktarını sunucuya tanıtmak için.
 
Merhaba arkadaslar,
bugunde 4gb ve üzerini ramı freebsd ye tanıtmayı anlatıcam.
Putty Bağlantısı kurunuz.

Kod:

1)
PHP:
cd /usr/src/sys/i386/conf
Enterlayın
2)
PHP:
config PAE
Enterlayın
3)
PHP:
cd ../compile/PAE
Enterlayın
4)
PHP:
make cleandepend && make depend
Enterlayın
5)
PHP:
make
Enterlayın
6)
PHP:
make install
Enterlayın
7)
PHP:
reboot
Enterlayın



Not:Alıntıdır.Bir Teşekkür Yeter

Bu işlemleri uyguladığımız zaman sunucuda kurulu olan ipfirewall devre dışı kalıyor, kurduğumuz firewall bozulmuş oluyor. Başka çözümü varmıdır 4gb ve üzeri ram miktarını sunucuya tanıtmak için.

teşekkürler fakat linuxda yapılan bu işlem sağlıksızdır direkt 64 bit mimarisini kurup sağlıklı ram kullanımı sağlayabılırsınız
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst