HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba Arkadaşlar!
Bu gün daha önce hiç yapmadığım
(yapamadığım
)
Birşey yaptım.
Virtual pc'de PvP'mle uğraşırken
PCnet dergisinin mart DvD'sinde
OpenSuse 11.3 live KDE iso'sunu buldum
Ve çalıştırmayı denedim.
Baktım şansıma evde hiç boş CD kalmamış
Üzüntülü halde bilgisayarımın başına oturdum
Ama sonra Virtual PC'de Capture İso Image yazısını gördüm ve Başladım işe.
30Dk kadar uğraştım ve sonunda şimdi Kullanıyorum
Bu mesajı KDE4'den yazmak isterdim ama internet bağlayamadım
Eğer Elinde KDE4 isosu olup da Ben yapamadım arkadaş! diyenler bana danışabilirler...
Bu gün daha önce hiç yapmadığım
(yapamadığım
)Birşey yaptım.
Virtual pc'de PvP'mle uğraşırken
PCnet dergisinin mart DvD'sinde
OpenSuse 11.3 live KDE iso'sunu buldum
Ve çalıştırmayı denedim.
Baktım şansıma evde hiç boş CD kalmamış
Üzüntülü halde bilgisayarımın başına oturdum
Ama sonra Virtual PC'de Capture İso Image yazısını gördüm ve Başladım işe.
30Dk kadar uğraştım ve sonunda şimdi Kullanıyorum
Bu mesajı KDE4'den yazmak isterdim ama internet bağlayamadım

Eğer Elinde KDE4 isosu olup da Ben yapamadım arkadaş! diyenler bana danışabilirler...
