HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Çok güzel konu açmışsın.
Sonuna kadar destekliyorum benimde bu tarz mesajlarım çok oldu ama tabiiki yine üste çıkmaya çalıştılar. Zaten gördüğüm hackerların 10'da 9'u Türk. Birde hack kullananlar şerefli olduklarını savunmasınlar... Oynamayı bilmediklerinide kabul etsinler (Diyorum çünkü aralarında çok iyi oynadığını savunan[
]lar var.) Adam walldan vuruyo I'm PRO
PRO'lar wall'dan mı vuruyo? :O ........ Konuya bakdım hiç itiraz eden yok, buna sevindim. (Birazdan çıkar bir kaç kişi...)
]lar var.) Adam walldan vuruyo I'm PRO
PRO'lar wall'dan mı vuruyo? :O ........ Konuya bakdım hiç itiraz eden yok, buna sevindim. (Birazdan çıkar bir kaç kişi...)Aynen katılıyorum kardeşim. EU server bir gelsin. Büyük ihtimalle orada hile olmayacak. Oraya geçebilirim.
Beraber Oynayabılırız Bırde Clan kurarız Sadece Hacksız oynayan adam gibi adamlari aliriz.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 9
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 275
- Cevaplar
- 18
- Görüntüleme
- 28K

,kilitliyorum.