HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Emek le güzel güzel oynamak varken niye hile kullanalım arkadaşlar?
Niye böle saçmalıklar yüzünden bütün çabalarımız boşa gitsin ??
Adını kirletmeye küfür yemene ne gerek var ?
Oyunlar hilesiz zevkli ve güzeldir hilesiz oynayinki marifetlerinizi görelim

Yukardaki 3 soruyu kendinize sorun mantıklıklı oldugnu düşüyorsan rep...
Niye böle saçmalıklar yüzünden bütün çabalarımız boşa gitsin ??
Adını kirletmeye küfür yemene ne gerek var ?
Oyunlar hilesiz zevkli ve güzeldir hilesiz oynayinki marifetlerinizi görelim

Yukardaki 3 soruyu kendinize sorun mantıklıklı oldugnu düşüyorsan rep...
Sana katılıyorum kardeş.Hacksiz oyun çok daha zevkli oluyor.Üstelik bazıları kendi adını kirletmekle kalmıyor isimlerine C* TR tarzı türkiyenin sembolü olmuş simgeler de koyarak ülkemizin adını da kirletiyorlar.
Hileyi aciz insanlar kullanır ve onların yüznden bize de laf gelir.. Her bölümde Türklere hack,nop vb.. lafların gelmesinin tek nedeni bu aciz insanlardır...
Destek veren arkadaşlarımın hepsine çok teşşekkür ederim eger saten oynmayı bilmeyen hileye koşuyor bu yüzden türklere küfür yağıor bütün ülkeler birlik olup bize karşı savasıyor hepside çok haklı
Destek veren arkadaşlarımın hepsine çok teşşekkür ederim eger saten oynmayı bilmeyen hileye koşuyor bu yüzden türklere küfür yağıor bütün ülkeler birlik olup bize karşı savasıyor hepside çok haklı
Aynen katılıyorum kardeşim. EU server bir gelsin. Büyük ihtimalle orada hile olmayacak. Oraya geçebilirim.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 9
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 275
- Cevaplar
- 18
- Görüntüleme
- 28K
