Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Mmomt2 İsteyen baksin

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan yusuf2
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 4
  • Görüntüleme Görüntüleme 320
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

ArkdaŞlar bİlİyorsunuz mmomt2 bakimdan bakima gİrİyor:d admİn Çok ÇaliŞiyor bunu herkes bİlİyor ama admİnİ suÇluyorlarr hamachİlİ bİ serverİ bİle en az 1.5 2 saate kurarsiniz bİde adamlara bakin 12 bİn Üye alabİlecek bİ kapasİte yapacaklar sİzce bu kolaymi cevap verİn?? O kadarda sorun var ÜstÜnede ch2 de aÇacaklar bazilariniz dİyorkİ neden ch 2 aÇiyorsunuz bunudu sÖylİyİmm oyuncu fazla olunca mecbur lag olacak kaÇ bİn kİŞİ gİrecek bunun İÇİn ch 2 yapiyorlar bunu yapmalarinin nedenİ sİzİn daha rahat oynamanizi saĞlayabİlmek İÇİn yapiyorlar ayrica bİrİ bunu tekbaŞina yapamaz trojen18 den haber alamiyorlar nedenİ bu galİba:d:d admİnlere kizmayin neden kiziyorsunuz kolaysa sİz gİdİn yapin zaten oyun kapanirsa para verenlerİn parasi gerİ verİlecek bende İlk Önce admİnlere kizziyordum İÇİmden neden aÇmiyorlar dİye felannn Şİmdİ bİ tane hamachİsİz server kurmaya ÇaliŞtim anam aĞladi:d sonucu ne oldu dersİnİz tabİkİ kuramadim:d:d Çok zor yapiliyor hata yaptiĞiniz zaman tÜm hepsİ gİder lÜtfen admİnlere kizmayin onlarin İŞİde zor hata yapmamaya ÇaliŞiyorlar hata yapinca gİder konu emİn olun sİz tek baŞiniza yapamazsiniz mmomt2 kaÇ kİŞİ oldugunu bİlmİorum ekİbİn ama onlarda hemen serverİ aÇmaya ÇaliŞiyorlar

eĞer bu konuyu okuyup hala admİnlere kiziyorsan demekkİ sen sadece kendİnİ dÜŞÜnen bencİl bİrİsİn
 
ArkdaŞlar bİlİyorsunuz mmomt2 bakimdan bakima gİrİyor:d admİn Çok ÇaliŞiyor bunu herkes bİlİyor ama admİnİ suÇluyorlarr hamachİlİ bİ serverİ bİle en az 1.5 2 saate kurarsiniz bİde adamlara bakin 12 bİn Üye alabİlecek bİ kapasİte yapacaklar sİzce bu kolaymi cevap verİn?? O kadarda sorun var ÜstÜnede ch2 de aÇacaklar bazilariniz dİyorkİ neden ch 2 aÇiyorsunuz bunudu sÖylİyİmm oyuncu fazla olunca mecbur lag olacak kaÇ bİn kİŞİ gİrecek bunun İÇİn ch 2 yapiyorlar bunu yapmalarinin nedenİ sİzİn daha rahat oynamanizi saĞlayabİlmek İÇİn yapiyorlar ayrica bİrİ bunu tekbaŞina yapamaz trojen18 den haber alamiyorlar nedenİ bu galİba:d:d admİnlere kizmayin neden kiziyorsunuz kolaysa sİz gİdİn yapin zaten oyun kapanirsa para verenlerİn parasi gerİ verİlecek bende İlk Önce admİnlere kizziyordum İÇİmden neden aÇmiyorlar dİye felannn Şİmdİ bİ tane hamachİsİz server kurmaya ÇaliŞtim anam aĞladi:d sonucu ne oldu dersİnİz tabİkİ kuramadim:d:d Çok zor yapiliyor hata yaptiĞiniz zaman tÜm hepsİ gİder lÜtfen admİnlere kizmayin onlarin İŞİde zor hata yapmamaya ÇaliŞiyorlar hata yapinca gİder konu emİn olun sİz tek baŞiniza yapamazsiniz mmomt2 kaÇ kİŞİ oldugunu bİlmİorum ekİbİn ama onlarda hemen serverİ aÇmaya ÇaliŞiyorlar

eĞer bu konuyu okuyup hala admİnlere kiziyorsan demekkİ sen sadece kendİnİ dÜŞÜnen bencİl bİrİsİn
Katılıyorum kardeşim :ka19:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst