Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Valve Hammer Editor nasıl .bsp yapıcam ?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan SpLint3R
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 5
  • Görüntüleme Görüntüleme 3K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Arkadaşlar 2 gün önce Valve Hammer Editor kullanmaya başladım ama .rmf veya .map seçenekleri var .bsp nasıl yapıcam ?

f9'a basarak bi kaç ayarlamayla yapabilirsin diyolar ama olmuyo yine .map şeklinde kaydediyo lütfen bilen birisi detaylı bi şekilde anlatsın veya resimli yada yapabiliyosanız "Team Viewer"den yapıverin lütfen :)

Şimdiden Teşekkürler
 
Arkadaşlar 2 gün önce Valve Hammer Editor kullanmaya başladım ama .rmf veya .map seçenekleri var .bsp nasıl yapıcam ?

f9'a basarak bi kaç ayarlamayla yapabilirsin diyolar ama olmuyo yine .map şeklinde kaydediyo lütfen bilen birisi detaylı bi şekilde anlatsın veya resimli yada yapabiliyosanız "Team Viewer"den yapıverin lütfen :)

Şimdiden Teşekkürler

arkadaslar aynısı bendede oluyor

rmf olarak kaydediom sonra kendim bsp ye çeviriom oyun açmıo

Nasıl yapacağız siteleri gezdim bi türlü bulamadım böyle sorunu olan çok kisi var ama bi kisi bile cevap yazmamıs??
 
arkadasım f9 lu yeri kurcaladım altta bi seçenek var basınca yeni kutu gelio ordan hiç bisiyi değistirdmeden kapat

bide ordan bi yere basınca oyuna girio ona bas sonra oyundan çık biraz kurcala yeniden açtır mapı fln fln sonra masaüstünde bisürü dosya çıkıo rdf ,bsp,p1,p2,p3,p4 fln bspyi at maplara gir ben girdim sonunda tam çözümünü bulursam konu aççam çoğu kiside böyle sorun var
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst