HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
MerHaßa ArkadasLar
Sunucuya ßağLanırKen Hata aLıyorum [GM]ARURO actıgı konudakı herseyı uyguladım ama gene sunucuya bağlanırken hata alıyorum.
ßunu tek kendı serverimi acmaya calısmadım baskalarında da aynı sorunla karsılaasıyorum yardım Edebilir misiniz?
Tesekkürler......:ka19:
Sunucuya ßağLanırKen Hata aLıyorum [GM]ARURO actıgı konudakı herseyı uyguladım ama gene sunucuya bağlanırken hata alıyorum.
ßunu tek kendı serverimi acmaya calısmadım baskalarında da aynı sorunla karsılaasıyorum yardım Edebilir misiniz?
Tesekkürler......:ka19:
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 549
- Kilitli
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 745
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 995
