HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Ben bu siteye çok ama çok öncede kayıt oldum fakat yeni kullanmaya başladım forumunuz çok güzel ellerinize sağlık ve bir sorum olucak yeri mi bilmiyorum ama yerli yersizse affedin. İsmimim hemen altıma bir takım ismi nasıl koyabilirim yardımcı olursanız çok sevinirim 

Hoşgeldin,Dediğin tag değiştirme için Vip alman lazım
Rank diyosan profil ayarlarından gruplar de tamam 
Rank diyosan profil ayarlarından gruplar de tamam 
Hoşgeldin, ben forumun en ezik moderatörü ve eskiden yararlı bir hack timi olan APT üyesiyim.(Ay Yıldız el attı
)
)Merhaba kardeşim bende forumda 2009'dan beri varım ancak daha kullanmaya başlayalı fazla olmadı ismim onur tanıştıma memnun oldum 

Galiba sen takım ranklarında bahsediyorsun.
Nickiniz Tuttuğunuz Takım Renginde Olsun (Detaylı Anlatım)
Eski tema ama işlevinde değişiklik yok , bu arada bende Oğuz , keyifli forumlar yardım için Ö.M atabilirsin.
Nickiniz Tuttuğunuz Takım Renginde Olsun (Detaylı Anlatım)
Eski tema ama işlevinde değişiklik yok , bu arada bende Oğuz , keyifli forumlar yardım için Ö.M atabilirsin.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 85
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 38
- Cevaplar
- 9
- Görüntüleme
- 169
