HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Kırmızı-yeşilli takımın teknik patronu Ziya Doğan yaptığı açıklamada, herkesin Diyarbakırspor için tek noktada birleştiğini belirterek, "Bu birleşmemizde takımımızın başarısını sağlamak için çabalıyoruz. Gece gündüz demeden takımımızla uğraşıyoruz. Elbette bunun karşılığını başarı olarak alacağız. Ben ve teknik heyetim Abdullah Güllü, Kemal Zeydan, Hakan Polat, tercümanımız Murat Özalp daima futbolcularımızla birlikteyiz. Kulübümüzün Sportif Menajeri Mehmet Budakın ve Futbol Şube Sorumlusu Mehmet Özman ile fikir alış verişi yapıyoruz. Ligin ikinci yarısına transferler yaparak girdik. İki haftaya kadar takımımız rayına oturur. Diyarbakırspor için önemli haftalar başlamıştır. Artık puan kaybına tahammülümüz yoktur. Şu andaki çok iyi bir ortamımız var. Bunu en iyi şekilde değerlendireceğiz. Futbolcularımızı her yönden uyararak kendilerine iyi bakmalarını istedik" dedi.
DİYARBAKIRSPOR YÖNETİMİNDEN BİRLİK ÇAĞRISI
Yeşil-kırmızılı yönetim yaptığı açıklamada taraftarlarından özelikle Diyarbakır'da oynanan maçlarda büyük destek istedi. Diyarbakırspor yönetimi yaptığı açıklamada, "Bilindiği üzere gerçekleşen yayın ihalesi ile Turkcell Süper Ligi önümüzdeki yıl çok önemli bir gelir artışına sahip olacaktır. Kulübümüz bu gelir artışından en az 25 milyon TL'lik bir pay ve kendi yaratacağı kaynaklar ile yaklaşık 30 milyon TL'lik bir gelire sahip olacaktır. Bu gelir ile yeni futbolcu transferleri gerçekleştirebileceğiz. Vazgeçilmezlerimizden olan alt yapı ve tesisleşmesine kaynak aktarabileceğiz ve bu sayede Kulüp kurumsal yapı ile birlikte kimseye muhtaç olmayacak bir kimliğe kavuşacaktır. Biz yönetim kurulu olarak iyi niyetle çalışıyoruz. Gecemizi gündüzümüze katarak kulübümüzü iyisiyle kötüsüyle buralara kadar getirdik. Bu çalışmalar içinde yönetim kurulumuzun en genç üyesi olan Ahmet Oran kulübümüze hem maddi hem de manevi önemli katkılarda bulunmuştur. Kendisine teşekkür ederiz. Yine yönetimimiz aynı inat ve azimle çalışmalarına hep birlikte devam edecek, birçok şeyi daha başaracaktır. Bundan kimsenin şüphesi olmasın" denildi.
Yapılan açıklamada mevcut yönetimin gelip geçici olduğunu hatırlatan Diyarbakırspor yönetimi, "Bizler gelip geçiciyiz. Ancak Diyarbakır spor kulübü daima var olacaktır. Yakaladığımız bu şansı Diyarbakır spor kulübü adına, Diyarbakır şehri adına ve dünyadaki tüm taraftarlarımız adına iyi değerlendirmeliyiz. Diyarbakırspor'a en ufak bir katkı sağlayacak olan herkes yakalayacağımız başarıya ortak olacaktır. Önümüzde çok zorlu bir süreç bizi bekliyor. Bu süreci başarıyla atlatmamız gerekiyor" diye ifade edildi.
Son olarak Diyarbakır'da oynan tüm maçlar da taraftarlarından destek bekleyen yönetim açıklamayı şöyle sonlandırdı:
"Tüm taraftarlarımızın Diyarbakır'da oynadığımız maçlar da sahamızı hınca hınç doldurmalarını ve takımlarını yürekten desteklemelerini istiyoruz. Diyarbakır sporumuz; Yönetimimiz, Taraftarlarımız, Yazılı ve görsel medyamız ile birlikte her şeyi başaracak ve önündeki her engeli aşacaktır. Buna yürekten inanmaktayız. Bizim için başarı paylaştıkça değerlidir."
DİYARBAKIRSPOR YÖNETİMİNDEN BİRLİK ÇAĞRISI
Yeşil-kırmızılı yönetim yaptığı açıklamada taraftarlarından özelikle Diyarbakır'da oynanan maçlarda büyük destek istedi. Diyarbakırspor yönetimi yaptığı açıklamada, "Bilindiği üzere gerçekleşen yayın ihalesi ile Turkcell Süper Ligi önümüzdeki yıl çok önemli bir gelir artışına sahip olacaktır. Kulübümüz bu gelir artışından en az 25 milyon TL'lik bir pay ve kendi yaratacağı kaynaklar ile yaklaşık 30 milyon TL'lik bir gelire sahip olacaktır. Bu gelir ile yeni futbolcu transferleri gerçekleştirebileceğiz. Vazgeçilmezlerimizden olan alt yapı ve tesisleşmesine kaynak aktarabileceğiz ve bu sayede Kulüp kurumsal yapı ile birlikte kimseye muhtaç olmayacak bir kimliğe kavuşacaktır. Biz yönetim kurulu olarak iyi niyetle çalışıyoruz. Gecemizi gündüzümüze katarak kulübümüzü iyisiyle kötüsüyle buralara kadar getirdik. Bu çalışmalar içinde yönetim kurulumuzun en genç üyesi olan Ahmet Oran kulübümüze hem maddi hem de manevi önemli katkılarda bulunmuştur. Kendisine teşekkür ederiz. Yine yönetimimiz aynı inat ve azimle çalışmalarına hep birlikte devam edecek, birçok şeyi daha başaracaktır. Bundan kimsenin şüphesi olmasın" denildi.
Yapılan açıklamada mevcut yönetimin gelip geçici olduğunu hatırlatan Diyarbakırspor yönetimi, "Bizler gelip geçiciyiz. Ancak Diyarbakır spor kulübü daima var olacaktır. Yakaladığımız bu şansı Diyarbakır spor kulübü adına, Diyarbakır şehri adına ve dünyadaki tüm taraftarlarımız adına iyi değerlendirmeliyiz. Diyarbakırspor'a en ufak bir katkı sağlayacak olan herkes yakalayacağımız başarıya ortak olacaktır. Önümüzde çok zorlu bir süreç bizi bekliyor. Bu süreci başarıyla atlatmamız gerekiyor" diye ifade edildi.
Son olarak Diyarbakır'da oynan tüm maçlar da taraftarlarından destek bekleyen yönetim açıklamayı şöyle sonlandırdı:
"Tüm taraftarlarımızın Diyarbakır'da oynadığımız maçlar da sahamızı hınca hınç doldurmalarını ve takımlarını yürekten desteklemelerini istiyoruz. Diyarbakır sporumuz; Yönetimimiz, Taraftarlarımız, Yazılı ve görsel medyamız ile birlikte her şeyi başaracak ve önündeki her engeli aşacaktır. Buna yürekten inanmaktayız. Bizim için başarı paylaştıkça değerlidir."
