xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Hikaye Ekle

Visual Basic Form Şifreleme (Kullanıcı Adı ve Şifre Ekleme)

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan lordd123456
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 35
  • Görüntüleme Görüntüleme 7K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Bu sistemin güvenlik seviyesi = -1 :)

Aksini idda eden arkadaşlar diledikleri şifreyi koysunlar,şifreyi bulayım : )
 
[FONT=&quot]1.form=şifreli giriş kısmı[/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot]2.form=dilediğnizi yazın[/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot]formumuza 2 adet text box 1 adet command ve toplam yerleştiriyoruz.[/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot]text1=kullanıcı adı[/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot]text2=şifre[/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot]burdan itibaren yazmaya başlayabilirsiniz...[/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot]Private Sub Command1_Click()[/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot]If Text1.Text = "celal" Then[/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot]Form2.Show[/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot]Else[/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot]MsgBox "Kullanıcı adı yanlış"[/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot]End If[/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot]If Text2.Text = "123456" Then[/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot]Form2.Show[/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot]Else[/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot]MsgBox "Şifre yanlış"[/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot]End If[/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot]End Sub[/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot]not=text2 kutusunu seçip propertis ayarlarından passwordchar kısmına * şeklini katın.O zaman şifreniz yıldız şeklinde gözükücektir.Ayrıca text lerle işiniz bittiği zaman text kutularının caption yazan kısmını silin.Daha az hata verir.[/FONT]

[FONT=&quot][/FONT]
[FONT=&quot]Ben başka bi yerden böyle bir yöntem kullanarak yapabildim. Sizce bu da aynı sekilde güvensiz midir? Ayrıca sizin tavsiyeniz nedir güvenlik konusunda?
[/FONT]
 
[FONT=&quot][/FONT]
[FONT=&quot]Ben başka bi yerden böyle bir yöntem kullanarak yapabildim. Sizce bu da aynı sekilde güvensiz midir? Ayrıca sizin tavsiyeniz nedir güvenlik konusunda?
[/FONT]

100% güvenli diye birşey yoktur.. kullandığınız kodlarda bu konudaki ile aynı sayılır(aynı mantık).
Güvenli birşey yapmak için VB.NET veya VB diline hakim olmak lazım,bu olunca zaten artık herşeyi bilirsiniz ve kendi şifreleme metodunuzu yaratarak şifre kırmayı zorlaştırabilirsiniz.. dediğim gibi her şifre kırılabilir,senin yapabileceğin şey programını şifreleyerek bunu zorlaştırmak ve bazıları için imkansız hale getirmek.
 
Anladım. Artık zamanla vb'i öğrendikçe mantığını daha iyi kavradıkça zor şifreler ortaya çıkarabiliriz. Bu da zamanla olacak tabiki.
 
Anladım. Artık zamanla vb'i öğrendikçe mantığını daha iyi kavradıkça zor şifreler ortaya çıkarabiliriz. Bu da zamanla olacak tabiki.

Elbet.. tabi daha önceden profesyoneller tarafından yapılan şifreleme yöntemlerini inceleyerekte ilerleyebilirsiniz.. Kaynak konusunda size yardımcı olamam malesef,kendiniz araştırmalısınız : )
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst