mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

emo ve babası

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan herkul01
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 2
  • Görüntüleme Görüntüleme 223
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

SEN HİÇ EMO OLDUNMU BABA?
Sen hiç emo oldunmu baba?
Bilirmiydin Sert Rifflerde ağlamayı?
Bilirmiydin Hiçbir sorunun yokken ağlamayı?
Acı Çekmek için ağlayabilmek için..
Sen hiç emo oldunmu baba?
Saçlarınla kapadınmı gözyaşlarını?
Siyah oje sürdünmü tırnaklarına?
Kahkülünde meç oldunmu senin hiç?
Defalarca yuttunmu dudağındaki piercingi uyurken?
Ve kesmek istedinmi bileklerini derinden?
Sen hiç emo oldunmu baba?
Siyah gömleğin üzerinde kırmızı kravatlar takındınmı?
Damalı bilekliklerinle sildinmi gözyaşlarını?
Şaşkın gözlerle yukarıya bakıp
Fotoğrafını çektinmi hiç tepeden tepeden mesela?
Bilirmisin emolar da şaşar emolar hep ağlar..
Sen hiç emo olup ağladınmı baba?
BABANIN CEVABI:
Sen hiç emo babası oldunmu oğlum.?
Bilemezsin kahvedeki arkadaşların senin oğlan t*p olmuş denmesini
Bilemessin bintane sorun warken bu oğlan niye bööle oldu die sinirlendiğimi
Ağlamiim diye acı çekmeyi
Sen hiç emo babası oldunmu oğlum?
Saçların yüzünden neye benzediğini anımsamayı
Ananın ojelerini kullanmanı
Karı gibi kahkül kesmeni
Dilinde memende kaşında küpelerle dolanmanı
Bunları düşünüp bileklerimi kesmeyi istediğimi bilemessin..
Sen hiç emo babası oLdunmu oğlum
*** oğlum demeye utanıyorum bre zındık!!
İnternetini kestim Kablolu tv yi kaldıracam haberin ola
Artık o şaşı gözlerinle kimselere cam açamıcan niohaha xD
Okuldan kaydını da aldım
Askeri liseden devam edersin canlı yayına
Öptüm baban..!


 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst