HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Brezilyalı futbolcu Andre Santos, verdiği röportajda Almanya kampını ve içinde bulundukları süreci değerlendirdi.
Fenerbahçe'nin Brezilyalı futbolcusu Andre Santos, Almanya'da devam kampı değerlendirdi. Yıldız futbolcu şampiyonluğu hakettiklerini söylerken, Aykut Kocaman'dan Alex'e bir çok konuya değindi.
Santos röportajında şunları söyledi;
''İdmanlar gayet güzel devam ediyor. Sezona hazır girmemiz gerektiğinin farkındayız. Amacımız iyi bir yıl geçirmek. Bunun için de sert de olsa, yorucu da olsa çalışmalarımıza devam ediyoruz.
Geçen sezon yaşadığımız şampiyonluk çok zorlu yollardan geçmemizi gerektirdi. Sezonun ilk yarısında oldukça kötü bir performans sergiledik. Ancak 2. devre başladığında harika işler çıkardık ve yenilgisiz şampiyon olduk. Kazandığımız kupayı sonuna kadar hak ettiğimizi düşünüyorum.
KARİYERİMİN EN ÖNEMLİ GOLÜYDÜ
Geçtiğimiz yıl unutamadığım maçlardan biri Gazintepspor karşısında oynadığımız karşılaşmaydı. Taraftarımız inanılmaz destek verdi. karşımızda çok güçlü bir takım vardı. Attığım son dakika golü kariyerimin en anlamlı golleri sırasında zirvede yer alır. Çünkü o maçın şampiyonluğumuz üzerinde çok büyük etkisi vardı. O günü yaşayan ve emeği olan herkese çok teşekkürler.
ÖNCELİĞİM FENERBAHÇE
Büyük takımlarla anılmak beni çok mutlu ediyor. Ancak Fenerbahçe'de çok mutlu olduğumu ifade etmem lazım. Elbette teklifler gelecektir ama önceliğimin fenerbahçe olduğunu bilmemiz gerekli. Ben oynadığım ve başarılar kazandığım takımda çok mutluyum.
LUGANO'YU TEBRİK EDİYORUM
Copa America'ya şampiyonluk parolasıyla çıkmıştık. Ancak işler istediğğimiz gibi gitmedi. Brezilya gibi bir takımın 4 penaltı kaçırma lüksü yok. Kupayı kazanmayı çok istemiştik ancak elendik. Şampiyonluğu elde eden arkadaşım Lugano'yu tebrik ediyorum. 2 yıldır çok öenmli işlere imza attılar.
BREZİLYA'DA FENERBAHÇE KONUŞULDU
Turnuva süresİnde de ülkeme tatile gittiğimde de konuşulan konu Alex ve benim oynadığım takım fenerbahçe oldu. Orada soruşturma ile ilgili sorulara maruz kaldı. Fenerbahçe bilinen ve sevilen bir takım. Ancak ben de turnuva ve tatilim boyunca bilgiyi kısıtlı ve telefonla alabildim. Ben böyle bir şey olmadığına inanmıyorum. Ancak milli takımdaki arkadaşlarım bu soruları bana sordular.
NE TÜRKİYE NE DE FENERBAHÇE ZARAR GÖRMEZ
Benim kişisel kanaatim, Fenerbahçe'nin ve Türk futbolunun zarar görmeyeceği. Türk futbolu ve Fenerbahçe sürekli üstüne koyarak performansını ve imajını arttırdı. Bu kadar kaliteli yabancı ve yerli futbolcular mücadele ederken bunların olacağını sanmıyorum. İtibar kaybının da olmayacağını düşünüyorum.
YETKİM OLSA ALEX'İ HER ZAMAN KADROYA ALIRIM
Alex büyük bir yetenek, o kadar iyi bir futbolcu ki onun için konuşmak bile zor. Görevine çok sadık bir futbolcu. Herkestenönce maçın 5 dakika öncesini ve sonrasını düşünebiliyor. Pası atacağı yeri saniyeler önce kafasında çiziyor. elimde yetki olsa Brezilya Milli Takımı'na her maç için çağırırım. Bizim için çok önemli bir futbolcu.
AYKUT KOCAMAN BİZİM İÇİN EFSANE
Aykur Kocaman, Fenerbahçe'de futbol oynarken de efsaneleşmiş bir isim. Bizim teknik direktörümüz olarak çok büyük bir saygıyı hak ediyor. Bizim için düşündükleri ve söyledikleri çok güzel. Ona çok saygı duyuyorum
Oyun konsollarında Barcelona'yı alıyorum. Dünyanın en güçlü takımı olduğunu düşünüyorum. Play-Station oynarken genelde hep Barcelona'yı alırım''
Fenerbahçe'nin Brezilyalı futbolcusu Andre Santos, Almanya'da devam kampı değerlendirdi. Yıldız futbolcu şampiyonluğu hakettiklerini söylerken, Aykut Kocaman'dan Alex'e bir çok konuya değindi.
Santos röportajında şunları söyledi;
''İdmanlar gayet güzel devam ediyor. Sezona hazır girmemiz gerektiğinin farkındayız. Amacımız iyi bir yıl geçirmek. Bunun için de sert de olsa, yorucu da olsa çalışmalarımıza devam ediyoruz.
Geçen sezon yaşadığımız şampiyonluk çok zorlu yollardan geçmemizi gerektirdi. Sezonun ilk yarısında oldukça kötü bir performans sergiledik. Ancak 2. devre başladığında harika işler çıkardık ve yenilgisiz şampiyon olduk. Kazandığımız kupayı sonuna kadar hak ettiğimizi düşünüyorum.
KARİYERİMİN EN ÖNEMLİ GOLÜYDÜ
Geçtiğimiz yıl unutamadığım maçlardan biri Gazintepspor karşısında oynadığımız karşılaşmaydı. Taraftarımız inanılmaz destek verdi. karşımızda çok güçlü bir takım vardı. Attığım son dakika golü kariyerimin en anlamlı golleri sırasında zirvede yer alır. Çünkü o maçın şampiyonluğumuz üzerinde çok büyük etkisi vardı. O günü yaşayan ve emeği olan herkese çok teşekkürler.
ÖNCELİĞİM FENERBAHÇE
Büyük takımlarla anılmak beni çok mutlu ediyor. Ancak Fenerbahçe'de çok mutlu olduğumu ifade etmem lazım. Elbette teklifler gelecektir ama önceliğimin fenerbahçe olduğunu bilmemiz gerekli. Ben oynadığım ve başarılar kazandığım takımda çok mutluyum.
LUGANO'YU TEBRİK EDİYORUM
Copa America'ya şampiyonluk parolasıyla çıkmıştık. Ancak işler istediğğimiz gibi gitmedi. Brezilya gibi bir takımın 4 penaltı kaçırma lüksü yok. Kupayı kazanmayı çok istemiştik ancak elendik. Şampiyonluğu elde eden arkadaşım Lugano'yu tebrik ediyorum. 2 yıldır çok öenmli işlere imza attılar.
BREZİLYA'DA FENERBAHÇE KONUŞULDU
Turnuva süresİnde de ülkeme tatile gittiğimde de konuşulan konu Alex ve benim oynadığım takım fenerbahçe oldu. Orada soruşturma ile ilgili sorulara maruz kaldı. Fenerbahçe bilinen ve sevilen bir takım. Ancak ben de turnuva ve tatilim boyunca bilgiyi kısıtlı ve telefonla alabildim. Ben böyle bir şey olmadığına inanmıyorum. Ancak milli takımdaki arkadaşlarım bu soruları bana sordular.
NE TÜRKİYE NE DE FENERBAHÇE ZARAR GÖRMEZ
Benim kişisel kanaatim, Fenerbahçe'nin ve Türk futbolunun zarar görmeyeceği. Türk futbolu ve Fenerbahçe sürekli üstüne koyarak performansını ve imajını arttırdı. Bu kadar kaliteli yabancı ve yerli futbolcular mücadele ederken bunların olacağını sanmıyorum. İtibar kaybının da olmayacağını düşünüyorum.
YETKİM OLSA ALEX'İ HER ZAMAN KADROYA ALIRIM
Alex büyük bir yetenek, o kadar iyi bir futbolcu ki onun için konuşmak bile zor. Görevine çok sadık bir futbolcu. Herkestenönce maçın 5 dakika öncesini ve sonrasını düşünebiliyor. Pası atacağı yeri saniyeler önce kafasında çiziyor. elimde yetki olsa Brezilya Milli Takımı'na her maç için çağırırım. Bizim için çok önemli bir futbolcu.
AYKUT KOCAMAN BİZİM İÇİN EFSANE
Aykur Kocaman, Fenerbahçe'de futbol oynarken de efsaneleşmiş bir isim. Bizim teknik direktörümüz olarak çok büyük bir saygıyı hak ediyor. Bizim için düşündükleri ve söyledikleri çok güzel. Ona çok saygı duyuyorum
Oyun konsollarında Barcelona'yı alıyorum. Dünyanın en güçlü takımı olduğunu düşünüyorum. Play-Station oynarken genelde hep Barcelona'yı alırım''
