HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
ARKADASLAR CARIM SUREKLI MSN VE SIFRELERI DEGISTIGI HALDE SOYULUYOR HICBIR TURLU HILE PROGRAMI KULLANILMADI CARI DIZIORUM TAM KASILMAYA BASLIORUM CAR FULL SOYULUYOR DEPODA DAHIL SOYULURKEN BENI OYUNDAN ATIOR SONRA GIRDIGIMDE SIFRE YANLIS DIOR SIFREYI DEGISTIRIP TEKRAR OYUNA GIRMEK 1 DK KADAR SURUYOR GIRDIGIMDE MALESEF CAR SOYULMUS OLUYOR OYUNUN NERESINDE OLURSAM OLIM DEPOCUNUN ONUNDE SOYUK BIR SEKILDE BEKLIOR OLUYOR 1 DK ICINDE YARDIM EDENI ((((+REP'e))) BOGACAGIM LUTFEN YARDIM.......!!!!!!
arkadaşım eminol senin ya arkadaşın ve sizin evden biri msn şifreni biliyor ve giriyor çok basit yani GM ler falan da olamaz cinler hiç dil
arkadaşım eminol senin ya arkadaşın ve sizin evden biri msn şifreni biliyor ve giriyor çok basit yani GM ler falan da olamaz cinler hiç dil
Ne cini ya.
Bi' saçmalamayın!!Yok cinler metin2 oynuyorda oradan soyuyolar bizi

ARKADASLAR CARIM SUREKLI MSN VE SIFRELERI DEGISTIGI HALDE SOYULUYOR HICBIR TURLU HILE PROGRAMI KULLANILMADI CARI DIZIORUM TAM KASILMAYA BASLIORUM CAR FULL SOYULUYOR DEPODA DAHIL SOYULURKEN BENI OYUNDAN ATIOR SONRA GIRDIGIMDE SIFRE YANLIS DIOR SIFREYI DEGISTIRIP TEKRAR OYUNA GIRMEK 1 DK KADAR SURUYOR GIRDIGIMDE MALESEF CAR SOYULMUS OLUYOR OYUNUN NERESINDE OLURSAM OLIM DEPOCUNUN ONUNDE SOYUK BIR SEKILDE BEKLIOR OLUYOR 1 DK ICINDE YARDIM EDENI ((((+REP'e))) BOGACAGIM LUTFEN YARDIM.......!!!!!!
Sebep:Keylogger!
Not:Aynı şeyi bende yaşadım, şifre değiştirsemde ne yaparsam yapayım 2. soyulmam gerçekleşmişti gece 2:30 gibi 5 dakika da 9m'i çektiler hesabımdan yani tek sebebi Keylogger klavyeyi nerde kullanırsan kullan o kullandıkların birine ulaşıyor olmalı!
Çözüm: Format!
Not: Keylogger'ların services.exe ile uğraşma vb. çözümleri yoktur. Trojen olmadıkları halde bilgisayarında olduğunu bile anlayamazsın. Tek çare bilgisayarını format atmak yani herşeyiyle yeniden kurmaktır, çok uzun zaman alabilir!
beyler o bndede oldu tam dolunay düşürdüm oyundan attı şifre yanlış dedi girmeye çalıştığımda şifreyi değiştirdim oyuna girdiğimde deponun önünde soyulmuş şekile duruodu bu 3 kez oldu ama 8.1 multiyi kullandığımdan beri oluyor sende bi kontrol et hile varmı pcde die ctrl + alt + del yap işlemlere gel services.exe bul karşısında admin yazıosa pcde biri her yazdığını görüyordur system yazıosa sorun yoqtur bnden bu kdr 

- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
