Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

Winstep Xtreme 11.6 2011

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan SeaL34
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 7
  • Görüntüleme Görüntüleme 633

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Winstep Xtreme 11.6 | 36.2 MB (2011)
Winstep Xtreme bir tema programıdır. Winstep Xtreme sayesinde Windows görünümünden tamamen kurtulabilirsiniz. Menüler pencereler açılış-kapanış arka plan ve başlat menüsü tamamen değişiyor.

Gelişmiş menü sistemi ile işleriniz daha da kolaylaşacak.
Gelişmiş bir ayar bölümüne sahip. Programın görünümü ile ilgili her şeyi düzenleyebilirsiniz.
Programın içerisinde sadece bir tane tema yoktur. Çeşitli renklerde ve görünümlerde temalar vardır.
1310400033485.jpg

Genel Özellikleri:
Gelişmiş menü sistemi ile işleriniz daha da kolaylaşacak.
Başlat menüsünü tamamen yeni bir görünüme kavuşturuyor.
Canlı görünümü ile bilgisayar kullanmaktan zevk alacaksınız.
Gelişmiş bir ayar bölümüne sahip. Programın görünümü ile ilgili her şeyi düzenleyebilirsiniz.
Çoklu ekran desteği ile birden fazla monitör taktığınızda program görünümü ona göre ayarlıyor.
Sürükle-bırak desteği programda daha da geliştirilmiş. Bu sayede işlerinizi daha kolay yapabileceksiniz.
Programın içerisinde sadece bir tane tema yoktur. Çeşitli renklerde ve görünümlerde temalar vardır.

Boyut: 33 MB
Sıkıştırma: zip / Şifresiz
Tarama: KIS 2011 / Durum Temiz
Platform: Win-7-Xp-Wista
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst