Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
farkmt2official 1
farkmt2official
Hikaye Ekle

ahmuti: "Hedef Avrupa Ligi elemeleri"

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan zerose35
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 4
  • Görüntüleme Görüntüleme 204

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

2011-2012 sezonu hazırlıklarına dün başlayan Beko Basketbol Ligi ekiplerinden Galatasaray'da başantrenör Oktay Mahmuti, ilk hedeflerinin THY Avrupa Ligi elemelerine hazır olmak olduğunu söyledi.
603211570451.jpg


Mahmuti, GSTV'ye yaptığı açıklamada, A Milli Takım'da bulunan oyuncularından yoksun bir şekilde hazırlıklarına başladıklarını belirterek, ''Yeni başlıyoruz. Birinci hedef Avrupa Ligi elemesine hazır gitmek. Milli takımdaki oyuncuların ne zaman aramıza katılacağını bilmediğimiz bir dönem içindeyiz. Bu konuda şimdilik yapabilecek bir şeyimiz yok. Bu yeni grupla çalışmalarımızı sürdüreceğiz. Konuşmamız gereken öncelikli hedef Avrupa Ligi'ne hazır olmak'' dedi.

Başarılı antrenör, Galatasaray'ın bu sezon daha fazla konuşulduğunu dile getirerek, ''Geçtiğimiz sene kimse Galatasaray'ı bu kadar konuşmuyordu. Bu sene daha fazla konuşuluyor. Oyuncular hep inanarak aldığımız isimler. Ama en önemlisi takım olmak. Bireylerin sisteme hizmet etmesi. Dolayısıyla istediğiniz kadar iyi oyuncular alın, sistemin parçası olup, sistemi yukarıya taşıyamıyorsanız bir anlamı yok. Önemli olan şu aşamada bunu başarabilmek'' diye konuştu.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst