HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
evt bizimde demek istedigimiz buydu ama anlayana biz 3-3 yapalm dedik yok dediniz onur kurdale dediki siz her loncaya gider yapmısınız ee nedn red ediyosunuz diye ama o savasta bile onur kardesim en çok kaçan kisi oydu bilaf vardı baskasının şeyiyle gerdege girme
) buda komik bi durum oldu sizde biliyosunuzki bizim loncadaki arkadaslarımız açık olmus olsaydı okadar ne konusurdunuz nede o savası alabilirdiniz biz verdik size o savası farkında değilsiniz hala saçma sapan konular laflar yapıyorsunuz
) buda komik bi durum oldu sizde biliyosunuzki bizim loncadaki arkadaslarımız açık olmus olsaydı okadar ne konusurdunuz nede o savası alabilirdiniz biz verdik size o savası farkında değilsiniz hala saçma sapan konular laflar yapıyorsunuz
Loncanın yarısı kırmızılarda olduğu için harun kabul etmedi savaşı + harunda item diye birsey yoktu en kısa zamanda yaparız svs yormayın çenenizi en çok kaçan kurdale idi diyorsunuz bu pwp de en zayıf kalan karakter savaşçıdır ve oyunun en saçma yanıda suraların büyü çözme sikilidir ne olursa olsun ne kdr itemin olursa olsun b.çözme her türlü vuruyor açın sizde savaşçıyı gelin karsıma sadece ve sadece ( 1 k ) vurun oyunu bırakıcam herhangi bi savaşçı char ile gelin 1 k vurmanız yterli ben bugün kendi suramı yeniden düzsem bu oyunda teke tek ws de alamıcağım sura kalmaz bunu iddia ediyorum.. sırf dershanemin başlaması ve bu sene üniv.sınavı dolayısı ile oyuna para yatırmayı doğru bulmyrm ha bu zaman geçer gelecek sene yazın oyun bu sekilde dewm eder ozamn hersey farklı olur sura ilede gelirim karsınıza 1-1 e hç kafa yormayın
Konuyu çok farklı yerlere çekmeye gerk yok kardesim sura savasçı tartısması yapmıyoruz sadece olanı söylüyoruz bizde 3 kisiydik sen nedn red ediyosnuz diye laf yaptın bizd e bile bile savas açtık sizin forumda konu bila açmanız talihsizlik sizin açınızdan bu konuyuda uzatmaya gerk yok artık
kardeşler artık bu konuyu uzatmanın gereği de yok bişiyi de yok
konuyu uzatanı arıyorsan erdal abi
konuyu kimin açtığına bakmakla bulabilirsin
lütfen artık uzatmayın altı üstü bi savaş altı üstü bi oyun !!!
konuyu uzatanı arıyorsan erdal abi
konuyu kimin açtığına bakmakla bulabilirsin
lütfen artık uzatmayın altı üstü bi savaş altı üstü bi oyun !!!
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 71
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 89
- Cevaplar
- 6
- Görüntüleme
- 128
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 33
