HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
G.Saray seyircisinin F.Bahçeye gitmemden sonra tepki göstermesini anlayabiliyorum. Bu protestolar beni ne olumsuz etkiledi, ne de motive etti. Tabii ki üzüldüm.
Türk Telekom Arenada oynanan Estonya milli maçının tartışılan adamı Emre Belözoğlu, Hürriyete konuştu. Maçta protestolara hedef olan Emre Belözoğlu, Protestolar artık beni etkilemiyor. Duygularımla, işimi birbirine karıştırmamaya çalışıyorum. Bu konuda zaten çok tecrübeliyim dedi. Galatasaray seyircisinin Fenerbahçeye gitmemden sonra tepki göstermesini anlayabiliyorum diyen sarı lacivertli takımın tecrübeli yıldızı Emre Belözoğlu, şunları söyledi:
O anda sadece golü düşündüm ve attım
Bu protestolar beni ne olumsuz etkiledi, ne de motive etti. Tabii ki üzüldüm. Ben F.Bahçenin futbolcusuyum. Ama G.Saray için de çok ter döktüm ve başarılarına katkıda bulundum. Taraftarların penaltı atarken beni ıslıklaması, sanki deplasmandaymışım hissi uyandırdı. Ama sadece golü atmayı düşündüm ve attım. Milli Takımda birbirimize kenetlendik. Şakalaşırız, kötü durumdakine destek oluruz. En önemlisi bu ülke için ter dökeriz.
Ailemi düşünerek hiç polemiğe girmedim
Arenanın akustiği çok güzel. Kale arkasındaki taraftar grubunun ıslığı ve protestosu sanki bütün stat protesto ediyormuş havası yarattı. Orada oynanacak diğer karşılaşmlarda daha güzel bir ortam oluşmasını temenni ediyorum. Sadece ailemi, annem, babamı, eşimi düşünerek, hiç polemiğe girmedim. Belki de benim o polemiklere girmemi bekleyen çok kişi vardı. Ama ben sadece vazifemi yaptım ve formamı terlettim. Başka söze gerek yok.
Sadece Arda değil diğerleriyle de aram iyi
Emre, Ardanın kendisine alkışlarla destek vermesinin de altını çizdi. Tecrübeli yıldız, Arda çok sevdiğim bir insan. Saha içerisinde ve dışında da, çok çok iyi biri. Ama dediğim gibi sadece onunla değil, bütün takımla çok iyi bir diyaloğumuz var. Bu diyaloğun bozulmadan bizi finallere taşıyacağını umuyorum şeklinde konuştu.
Türk adaletine güveniyorum
Şike soruşturması bizi çok yıprattı. Biz sahada işimizi çok iyi yaptık. Türkiye liglerinin üzerinde bir takımız. Bu sezon çok daha farklı yerlere odaklanmak istiyorduk. Benim Türk adaletine ve devletine sonsuz saygım var. Alınacak her türlü karara saygım var. Umut ediyorum ki, Futbol Federasyonunun açıklamalarından sonra şampiyonluğu hak ederek kazandığımız ortaya çıkacak. Bütün bu olayların sonrasında F.Bahçe olarak, çok daha güçlü olacağız. Ve kaldığımız yerden başarılarımıza devam edip, Türkiyenin en iyi takımı olduğumuzu göstermek için daha çok çaba sarf edeceğiz.
BİR GÖRÜŞ
HINCAL ULUÇ
Tek kelimeyle ayıp
Türk Milli Takımı Kaptanını, bir milli maçta ayağına her top alışında ıslıklamak tek kelimeyle ayıptır. Eğer Emre sportmenliğe aykırı bir davranışta bulunsa bunu belki anlayabilirim. Ama ayağına her top aldığında ıslıklanıyorsa, bu önceden hazırlanmış planlanmış bir harekettir. Fair playe de insanlığa da Türk vatandaşlığına da sığmaz. Ayıp, yüzkarası, utanç verici bir hareket.
MİLLİ MAÇTA DA BU YAPILMAZ Kİ
Emre için ne dediler?
M.Ali Aydınlar
Alkışlamak lazım
Tepkileri doğru bulmuyorum. Gerçi çok cılız bir tepkiydi. Emre Belözoğlu çok önemli bir futbolcu. Bizim artık bunları aşmamız lazım. Kulüp takımlarıyla milli takımları ayırt etmemiz lazım. Emre de diğer bütün futbolcular gibi, milli formayı yakışır bir şekilde temsil ediyor. Milli maçta da çok iyi bir futbol sergiledi. Dolayısıyla Emreyi ıslıklamak değil, alkışlamak lazım. Zaten çoğunluk da ıslıklamak yerine alkışladı.
Aykut Kocaman
Tasvip etmiyorum
Fenerbahçe Sportif Direktörü ve Teknik Sorumlusu Aykut Kocaman, Estonya maçında futbolcusu Emre Belözoğluna yapılan protestoları doğru bulmadığını söyledi. Kocaman, Fenerbahçe resmi twitter hesabına yaptığı açıklamada, Milli maçta Emre Belözoğluna yapılanları doğru bulmuyorum, tasvip etmiyorum. Herkesi sağduyulu davranmaya davet ediyorum dedi.
Arda Turan
Milli maçta olmaz
Galatasaray taraftarının Emre Ağabeye tepkisinin olması çok normal, ama o giydiği her formanın hakkını verdi. Saha içinde agresif olabilir ama benim için özel bir insandır. Çocuk yaşlardan beri ben kendime onu örnek alıyorum. Türk Telekom Arenada milli takım formasını giyen bir insanın ıslıklanmasını kabul edemem. Milli maç yerine Galatasaray-Fenerbahçe maçında da protesto edilebilirdi şeklinde konuştu.
Millilerimize yapılan protestolar üzüntü verici
F.Bahçe, A Milli Takımın Estonya ile oynadığı hazırlık maçında, Emre Belözoğluna yapılan protestolara tepki gösterdi. Kulüpten Emrenin adı verilmeden yapılan açıklamada, Milli formayı giyen futbolcularımıza karşı sergilenen davranışları üzüntüyle karşıladık. Türk Bayrağının milli düzeyde temsil edildiği maçta yaşanan bu olayı endişe verici buluyoruz denildi.
O anda sadece golü düşündüm ve attım
Bu protestolar beni ne olumsuz etkiledi, ne de motive etti. Tabii ki üzüldüm. Ben F.Bahçenin futbolcusuyum. Ama G.Saray için de çok ter döktüm ve başarılarına katkıda bulundum. Taraftarların penaltı atarken beni ıslıklaması, sanki deplasmandaymışım hissi uyandırdı. Ama sadece golü atmayı düşündüm ve attım. Milli Takımda birbirimize kenetlendik. Şakalaşırız, kötü durumdakine destek oluruz. En önemlisi bu ülke için ter dökeriz.
Ailemi düşünerek hiç polemiğe girmedim
Arenanın akustiği çok güzel. Kale arkasındaki taraftar grubunun ıslığı ve protestosu sanki bütün stat protesto ediyormuş havası yarattı. Orada oynanacak diğer karşılaşmlarda daha güzel bir ortam oluşmasını temenni ediyorum. Sadece ailemi, annem, babamı, eşimi düşünerek, hiç polemiğe girmedim. Belki de benim o polemiklere girmemi bekleyen çok kişi vardı. Ama ben sadece vazifemi yaptım ve formamı terlettim. Başka söze gerek yok.
Sadece Arda değil diğerleriyle de aram iyi
Emre, Ardanın kendisine alkışlarla destek vermesinin de altını çizdi. Tecrübeli yıldız, Arda çok sevdiğim bir insan. Saha içerisinde ve dışında da, çok çok iyi biri. Ama dediğim gibi sadece onunla değil, bütün takımla çok iyi bir diyaloğumuz var. Bu diyaloğun bozulmadan bizi finallere taşıyacağını umuyorum şeklinde konuştu.
Türk adaletine güveniyorum
Şike soruşturması bizi çok yıprattı. Biz sahada işimizi çok iyi yaptık. Türkiye liglerinin üzerinde bir takımız. Bu sezon çok daha farklı yerlere odaklanmak istiyorduk. Benim Türk adaletine ve devletine sonsuz saygım var. Alınacak her türlü karara saygım var. Umut ediyorum ki, Futbol Federasyonunun açıklamalarından sonra şampiyonluğu hak ederek kazandığımız ortaya çıkacak. Bütün bu olayların sonrasında F.Bahçe olarak, çok daha güçlü olacağız. Ve kaldığımız yerden başarılarımıza devam edip, Türkiyenin en iyi takımı olduğumuzu göstermek için daha çok çaba sarf edeceğiz.
BİR GÖRÜŞ
HINCAL ULUÇ
Tek kelimeyle ayıp
Türk Milli Takımı Kaptanını, bir milli maçta ayağına her top alışında ıslıklamak tek kelimeyle ayıptır. Eğer Emre sportmenliğe aykırı bir davranışta bulunsa bunu belki anlayabilirim. Ama ayağına her top aldığında ıslıklanıyorsa, bu önceden hazırlanmış planlanmış bir harekettir. Fair playe de insanlığa da Türk vatandaşlığına da sığmaz. Ayıp, yüzkarası, utanç verici bir hareket.
MİLLİ MAÇTA DA BU YAPILMAZ Kİ
Emre için ne dediler?
M.Ali Aydınlar
Alkışlamak lazım
Tepkileri doğru bulmuyorum. Gerçi çok cılız bir tepkiydi. Emre Belözoğlu çok önemli bir futbolcu. Bizim artık bunları aşmamız lazım. Kulüp takımlarıyla milli takımları ayırt etmemiz lazım. Emre de diğer bütün futbolcular gibi, milli formayı yakışır bir şekilde temsil ediyor. Milli maçta da çok iyi bir futbol sergiledi. Dolayısıyla Emreyi ıslıklamak değil, alkışlamak lazım. Zaten çoğunluk da ıslıklamak yerine alkışladı.
Aykut Kocaman
Tasvip etmiyorum
Fenerbahçe Sportif Direktörü ve Teknik Sorumlusu Aykut Kocaman, Estonya maçında futbolcusu Emre Belözoğluna yapılan protestoları doğru bulmadığını söyledi. Kocaman, Fenerbahçe resmi twitter hesabına yaptığı açıklamada, Milli maçta Emre Belözoğluna yapılanları doğru bulmuyorum, tasvip etmiyorum. Herkesi sağduyulu davranmaya davet ediyorum dedi.
Arda Turan
Milli maçta olmaz
Galatasaray taraftarının Emre Ağabeye tepkisinin olması çok normal, ama o giydiği her formanın hakkını verdi. Saha içinde agresif olabilir ama benim için özel bir insandır. Çocuk yaşlardan beri ben kendime onu örnek alıyorum. Türk Telekom Arenada milli takım formasını giyen bir insanın ıslıklanmasını kabul edemem. Milli maç yerine Galatasaray-Fenerbahçe maçında da protesto edilebilirdi şeklinde konuştu.
Millilerimize yapılan protestolar üzüntü verici
F.Bahçe, A Milli Takımın Estonya ile oynadığı hazırlık maçında, Emre Belözoğluna yapılan protestolara tepki gösterdi. Kulüpten Emrenin adı verilmeden yapılan açıklamada, Milli formayı giyen futbolcularımıza karşı sergilenen davranışları üzüntüyle karşıladık. Türk Bayrağının milli düzeyde temsil edildiği maçta yaşanan bu olayı endişe verici buluyoruz denildi.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 131
