Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

Vb.net Ders 5 Download Manager Yapımı

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ragebar
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 3
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Evet Arkadaşlar Bugunku Dersimizde Download Manager Yapmayı Görucegiz.

Şimdi Gerekenler;

2 TextBox

2 Label

1 Button

Şimdi Nasıl İşleyicegini Anlatıyım.

TextBox1'e Link Yazılcak

TextBox2'ye Nereye Atıcagını Yazıcaksınız

Button'a Basıcaksınız ve İndirmeye Başlıyacak Eyer 20 Snden Geç İndirirse Durucak.

Şimdi Tasarımınız

24uw6l1.png


Tasarımımız Böyle Olucak

Şimdi Kodlar:

My.Computer.Network.DownloadFile(TextBox1.Text, TextBox2.Text, "", "", True, "20", False)
MsgBox("Dosya İndirimi Başarılı", MsgBoxStyle.Information, "Başarılı")


Şimdi Kodları Tanımlayalım

Benim Bilgisayarımın İnternetinden TextBox1'de yazanı indir TextBox2'de yazan yere koy 20 Saniye İcinde İndir

Eyer 20 Saniye İcinde İndirirsen Dosya İndirmi Başarılı de ve Hatanın Adını Başarılı Yap.


Kodlarımızı Açıkladık Şimdi Çalıştıgının Kanıtı.
[GAMESELF]5d01137ad4638d846a9[/GAMESELF]


Arkadaşlar İndirirken .exe Uzantılı Dosyaları İndirirsek daha iyi olur neden diye sorucaksınız eyer ben illa rar lı veya 7z li dosya indiricem diyorsanızda.

O 20-60 Saniyelik Sure Sonrasında Gelen Link'i Yapıstırın.

Yoksa Rarlı Dosyayı Açamazsınız Bile :m08::m08::m08:
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst