OnurBoyla 1
OnurBoyla
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
farkmt2official 1
farkmt2official
mavzermete 1
mavzermete
dreamstone 1
dreamstone
Hikaye Ekle

Başkanımızdan teşekkür

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan zerose35
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 4
  • Görüntüleme Görüntüleme 228

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

2010-10-12_baskan4469.jpg

Taraftarlarımızın bugün başkanımız ve tutuklu bulunan yöneticilerimize destek amacıyla düzenlemiş oldukları konvoy ile ilgili başkanımız Sayın Aziz Yıldırım avukatları aracılığı ile bir mesaj yayınladı. Başkanımız mesajında kısaca şunları söyledi:

"Bugün buraya bizlere destek vermek adına gelen tüm taraftarlarımıza çok teşekkür ediyoruz. Büyük Fenerbahçe taraftarının desteğini her an yanımızda hissetmek bizlere güç veren yegane değerdir. Şahsım adına da şunu belirtmek isterim ki; bu zor günümüzde bizlere verilen bu desteği asla ama asla unutmayacağım. Büyük Fenerbahçe taraftarı da şunu da bilsin ki; bu büyük sevdamızda en ufak bir leke dahi yoktur. Bizlere desteğini ve yaşananlara tepkisini hukuk kuralları çerçevesinde gösteren tüm taraftarlarımıza teşekkür ederiz. Ancak bir kez daha önemle hatırlatmak isterim ki; hukuk ve demokratik haklar çerçevesinde dışında yapılacak eylemler, hem hukuki sürece hem bizlere hem de camiamıza zarar verecektir. Taraftarlarımızı bu noktada özellikle dikkatli olmaya davet ediyor ve yasalara saygılı olmaları konusunu bir kez daha hatırlatmak istiyorum. Desteğinizi her an yanımızda hissediyoruz. Bugün buraya gelen gelemeyen tüm taraftarlarımıza çok teşekkür ediyorum. Her zaman söylediğim gibi "Darağacında olsak bile son sözümüz Fenerbahçe"...
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst