HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Yönetim kurulu, Futbol Federasyonunun kulüp hakkında vereceği kararın ardından istifa edecek. Başkanlık için herkesin birleştiği isim ise şu anki yönetimin asbaşkanı Ali Koç.
Fenerbahçede, başkan Aziz Yıldırımın cezaevinde olmasından dolayı herkes beklemede...
Hürriyet'in haberine göre; camia, şike soruşturmasının sonunda Futbol Federasyonunun vereceği karara odaklanmış durumda. Bu kararın verilmesinden sonra Aziz Yıldırım ve ekibinin görevi bırakacağı belirtilirken, yöneticilerin tamamının Ali Koçun başkan olmasını istediği öğrenildi. Arkadaşlarının başkan ol telkininde bulunduğu Koçun ise şimdilik bu teklife sıcak bakmadığı bildiriliyor. Ali Koçun karar vermek için Aziz Yıldırımın durumunun biraz olsun netleşmesini beklediği öğrenildi. Diğer taraftan yöneticilerin istifa kararının kesin olduğu ve bunu Futbol Federasyonunun 15 Ağustostan sonra açıklayacağı kararının ardından uygulamaya koyacakları belirtiliyor. Bu durum, Aziz Yıldırımın tutuklanmasının ardından, Başkanımız dönene kadar görevimizin başındayız açıklamasını yapan Fenerbahçe Yönetim Kurulunun geri adım atması anlamına geliyor.
Aziz Yıldırım da Koçu istiyor
Şike soruşturması kapsamında tutuklu olarak yargılanan Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım da Ali Koçun başkan olarak görevi devralmasını istiyor. Mahkemede aklanacağını düşünen Yıldırım, buna karşılık Fenerbahçe Kulübü Başkanlığına devam etmeyeceğini daha önce açıklamıştı. Aziz Yıldırımın, artık kulüp başkanı olarak görmek istediği Koçu, bu görevi kabul etmesi için ikna etmeye çalışacağı öğrenildi.
Bu arada, asbaşkanlardan Murat Özaydınlının da Fenerbahçe Yönetim Kurulundan tamamen ayrılması için ailesinden büyük baskı gördüğü belirtildi. Murat Özaydınlının ağabeyi Bülent Özaydınlının, Artık yöneticiliği bırak ve ailenle daha çok ilgilen dediği ifade edildi.
Feneriumdaki başarılı çalışmalarıyla büyük takdir toplayan Abdullah Kiğılının da bir an önce istifa etmek istediği, ancak kulübün zarar görmemesi adına görevine devam ettiği kaydedildi.
Başbakana mektup yazdılar
Fenerbahçeli taraftarlar, şike soruşturmasında tutuklanan kulüp başkanı Aziz Yıldırım ve yöneticilere destek olma adına düzenledikleri organizasyona bir yenisini daha ekledi. Sarı lacivertliler, Başbakan Recep Tayyip Erdoğana hitaben yazılan ve 12numara.org adlı sitede yer alan mektubu imzalayarak, Erdoğana gönderecek. Mektupta, İsnat edilen suçların ağır cezalık olmaması, delil karartma gibi bir durumun artık geçerliliğini yitirmesi ve kendisinin yaşadığı önemli sağlık sorunları nedeniyle milyonlarca Fenerbahçeli adına Başkanımız Aziz Yıldırımın tutuksuz olarak yargılanmasını rica ediyoruz ifadesi kullanıldı.
Alnımızın akıyla bu süreçten çıkacağız
F.Bahçenin Brezilyalı yıldızı Andre Santos, şike soruşturması nedeniyle zor günler geçiren sarı lacivertli kulübün bu süreçten alnının akıyla çıkacağını vurguladı. Sarı lacivertli oyuncu, Saha dışındaki olaylar için bizim başımızdaki büyüklerimiz, yöneticilerimiz gerekli kararı alacaklardır. İnanıyorum ki, Fenerbahçe bu durumdan alnının akıyla çıkacak. Futbolcular olarak bizim konuşmamız gereken yer saha içerisidir. Geçen sezondan daha iyi bir sezon geçirebilmek için herşeyi yapacağız ifadelerini kullandı.
Futbolcuları düşünen yok
Tatilini Uruguayda sürdüren Fenerbahçenin yıldızı Diego Lugano, Boleira adlı internet sitesine ayrılık sinyalleri verdi. Lugano, Umarım federasyon bu hafta açıklama yapar. Türkiyede kulüplerin, taraftarın, televizyonların çıkarlarını düşünüyorlar ancak kimse futbolcuları düşünmüyor. Küme düşme olursa ayrılmak durumunda kalabilirim dedi.
Hürriyet'in haberine göre; camia, şike soruşturmasının sonunda Futbol Federasyonunun vereceği karara odaklanmış durumda. Bu kararın verilmesinden sonra Aziz Yıldırım ve ekibinin görevi bırakacağı belirtilirken, yöneticilerin tamamının Ali Koçun başkan olmasını istediği öğrenildi. Arkadaşlarının başkan ol telkininde bulunduğu Koçun ise şimdilik bu teklife sıcak bakmadığı bildiriliyor. Ali Koçun karar vermek için Aziz Yıldırımın durumunun biraz olsun netleşmesini beklediği öğrenildi. Diğer taraftan yöneticilerin istifa kararının kesin olduğu ve bunu Futbol Federasyonunun 15 Ağustostan sonra açıklayacağı kararının ardından uygulamaya koyacakları belirtiliyor. Bu durum, Aziz Yıldırımın tutuklanmasının ardından, Başkanımız dönene kadar görevimizin başındayız açıklamasını yapan Fenerbahçe Yönetim Kurulunun geri adım atması anlamına geliyor.
Aziz Yıldırım da Koçu istiyor
Şike soruşturması kapsamında tutuklu olarak yargılanan Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım da Ali Koçun başkan olarak görevi devralmasını istiyor. Mahkemede aklanacağını düşünen Yıldırım, buna karşılık Fenerbahçe Kulübü Başkanlığına devam etmeyeceğini daha önce açıklamıştı. Aziz Yıldırımın, artık kulüp başkanı olarak görmek istediği Koçu, bu görevi kabul etmesi için ikna etmeye çalışacağı öğrenildi.
Bu arada, asbaşkanlardan Murat Özaydınlının da Fenerbahçe Yönetim Kurulundan tamamen ayrılması için ailesinden büyük baskı gördüğü belirtildi. Murat Özaydınlının ağabeyi Bülent Özaydınlının, Artık yöneticiliği bırak ve ailenle daha çok ilgilen dediği ifade edildi.
Feneriumdaki başarılı çalışmalarıyla büyük takdir toplayan Abdullah Kiğılının da bir an önce istifa etmek istediği, ancak kulübün zarar görmemesi adına görevine devam ettiği kaydedildi.
Başbakana mektup yazdılar
Fenerbahçeli taraftarlar, şike soruşturmasında tutuklanan kulüp başkanı Aziz Yıldırım ve yöneticilere destek olma adına düzenledikleri organizasyona bir yenisini daha ekledi. Sarı lacivertliler, Başbakan Recep Tayyip Erdoğana hitaben yazılan ve 12numara.org adlı sitede yer alan mektubu imzalayarak, Erdoğana gönderecek. Mektupta, İsnat edilen suçların ağır cezalık olmaması, delil karartma gibi bir durumun artık geçerliliğini yitirmesi ve kendisinin yaşadığı önemli sağlık sorunları nedeniyle milyonlarca Fenerbahçeli adına Başkanımız Aziz Yıldırımın tutuksuz olarak yargılanmasını rica ediyoruz ifadesi kullanıldı.
Alnımızın akıyla bu süreçten çıkacağız
F.Bahçenin Brezilyalı yıldızı Andre Santos, şike soruşturması nedeniyle zor günler geçiren sarı lacivertli kulübün bu süreçten alnının akıyla çıkacağını vurguladı. Sarı lacivertli oyuncu, Saha dışındaki olaylar için bizim başımızdaki büyüklerimiz, yöneticilerimiz gerekli kararı alacaklardır. İnanıyorum ki, Fenerbahçe bu durumdan alnının akıyla çıkacak. Futbolcular olarak bizim konuşmamız gereken yer saha içerisidir. Geçen sezondan daha iyi bir sezon geçirebilmek için herşeyi yapacağız ifadelerini kullandı.
Futbolcuları düşünen yok
Tatilini Uruguayda sürdüren Fenerbahçenin yıldızı Diego Lugano, Boleira adlı internet sitesine ayrılık sinyalleri verdi. Lugano, Umarım federasyon bu hafta açıklama yapar. Türkiyede kulüplerin, taraftarın, televizyonların çıkarlarını düşünüyorlar ancak kimse futbolcuları düşünmüyor. Küme düşme olursa ayrılmak durumunda kalabilirim dedi.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 53
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 80
