HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Basın mensuplarıyla sohbet eden Aykut Kocaman, ceza konusunu aklına bile getirmediğini söyledi. Yabancı transferinin sinyalini veren başarılı teknik adam, Her şey silbaştan oldu. Yaralarımızı onarıp bıraktığımız yere doğru gidiyoruz dedi.
Şike Soruşturması sürecinde, güçlü duruşundan ödün vermeyen Fenerbahçe Teknik Direktörü, dün de çarpıcı açıklamalarda bulundu. 10 günlük aranın ardından başladıkları yeni sezon hazırlıklarının ikinci gününde, basın mensuplarına açıklamalarda bulunan Aykut Kocaman, Emmanuel Emenikenin Spartak Moskovaya gidişinden, yaşadıkları zor günlere dair birçok konuda aklından geçenleri kamuoyu ile paylaştı.
Planlarımızı 9 Eylüle göre yapıyoruz
Ceza konusu aklıma bile gelmiyor artık. Bir dönem kafamızın içinden geçti. Şu anda böyle bir şey yok. Bütün hazırlıklarımızı 9 Eylülde başlayacak Süper Lig ve 13-14 Eylüldeki Şampiyonlar Ligine göre yapıyoruz. Ortama bakarak bu düşüncelerimi söylüyorum. Olması gereken ve inandığım da bu. Bir hafta 10 gün içinde karar verilecek. O kararın da futbolumuz ve Fenerbahçe için doğru olması en büyük dileğim. 9 Eylülde sahaya çıkacakmış gibi hazırlanıyoruz.
Yaralarımızı onarıyoruz
Uzun yıllardır ağustos ayında ilk kez tatil yaptı Türk futbolu. Fenerbahçe daha fazla tatil yaptı. Diğer takımlar Avrupa kupaları nedeniyle erken başladı. Bizim 5 haftalık periyodumuz var. Futbolcular iyi bir şekilde geldi. Bazıları milli takıma gitti. 11-12sinden itibaren tam takım olarak bir araya geleceğiz. Çok sıkıntılı bir periyodun ardından düzelen bir takım haline geldik. Her şey yolunda görünürken, bir anda her şey silbaştan oldu. Şimdi tekrar tekrar yaralarımızı onarıp bıraktığımız yere doğru gidiyoruz.
Süper Lig çok daha zor geçecek
Süper Lig geçen senelere göre çok daha yüksek şiddette olacak. Galatasaray atılım yaptı, Beşiktaş iyi, Trabzonspor, Bursaspor, Gaziantepspor iyi takımlar kurdu. Ayrıca Şampiyonlar Ligindeyiz. İki sert platformda yer alacağız. İç dünyamızı toparladıktan sonra yüzümüzü dışarıya çevireceğiz.
Metriste olmamalıydık
Kocaman, kendisi ve bazı oyuncuların Metris Cezaevine Aziz Yıldırım ve yöneticileri ziyaret için gittiklerinin hatırlatılması üzerine, Orada herkes bir kişiyi görebiliyor. Dört kişi gittik, hepimiz ayrı bir yöneticimizle görüştük. İnsanın biraz moralini bozan ve dağıtan bir ortamdı. Girdiğimiz anda ortam oyuncuları da beni de dağıttı. Orada görmemeliydik. Orada olmamalıydık. Ben başkanla görüştüm. Başkan bize orada da moral verdi.
Emenikeyi çok istemiştim
Emenike, bir yabancı oyuncu için yabancı bir ülkede yaşamasını düşünmediği bir olayla karşılaştı. Yaşadıkları her insan evladı için çok kolay hazmedilecek bir durum değil. Bunun etkisinde kaldı. Emenike, en çok istediğim futbolculardandı. Devam etmesini isterdim. Ancak durum berraklaşınca yüzümüzü dışarıya çevireceğiz. Takıma katılanlar da ayrılanlar da olacaktır.
Sağduyu çağrısı
Bir basın mensubunun sözleşmesiyle ilgili olarak yönelttiği bir soruya ise Kocaman, Ben istendiğim sürece burada olacağımı söyledim. Fenerbahçe bana ihtiyaç duyduğu sürece buradayım diye yanıt verdi. Kocaman, Sarı-Lacivertli taraftarların Fenerbahçe muhabirlerine yönelik tepkilerine ilişkin ise şunları söyledi: Art niyetli haberler yapanlar da, sadece haber yapanlar da vardı. Fenerbahçe taraftarlarının sağduyulu davranacaklarına inanıyorum. Fenerbahçe taraftarı yasal platformlar içinde tepki verebilir, ancak bu tepkinin muhabirlere yönelmesi doğru değil. Artık aklın duyguların önüne geçtiği bir sürece geçtik. Taraftarımıza bu konuda, özellikle muhabirlere karşı anlayışlı olmaları gerektiğini söylüyorum.
Şike Soruşturması sürecinde, güçlü duruşundan ödün vermeyen Fenerbahçe Teknik Direktörü, dün de çarpıcı açıklamalarda bulundu. 10 günlük aranın ardından başladıkları yeni sezon hazırlıklarının ikinci gününde, basın mensuplarına açıklamalarda bulunan Aykut Kocaman, Emmanuel Emenikenin Spartak Moskovaya gidişinden, yaşadıkları zor günlere dair birçok konuda aklından geçenleri kamuoyu ile paylaştı.
Planlarımızı 9 Eylüle göre yapıyoruz
Ceza konusu aklıma bile gelmiyor artık. Bir dönem kafamızın içinden geçti. Şu anda böyle bir şey yok. Bütün hazırlıklarımızı 9 Eylülde başlayacak Süper Lig ve 13-14 Eylüldeki Şampiyonlar Ligine göre yapıyoruz. Ortama bakarak bu düşüncelerimi söylüyorum. Olması gereken ve inandığım da bu. Bir hafta 10 gün içinde karar verilecek. O kararın da futbolumuz ve Fenerbahçe için doğru olması en büyük dileğim. 9 Eylülde sahaya çıkacakmış gibi hazırlanıyoruz.
Yaralarımızı onarıyoruz
Uzun yıllardır ağustos ayında ilk kez tatil yaptı Türk futbolu. Fenerbahçe daha fazla tatil yaptı. Diğer takımlar Avrupa kupaları nedeniyle erken başladı. Bizim 5 haftalık periyodumuz var. Futbolcular iyi bir şekilde geldi. Bazıları milli takıma gitti. 11-12sinden itibaren tam takım olarak bir araya geleceğiz. Çok sıkıntılı bir periyodun ardından düzelen bir takım haline geldik. Her şey yolunda görünürken, bir anda her şey silbaştan oldu. Şimdi tekrar tekrar yaralarımızı onarıp bıraktığımız yere doğru gidiyoruz.
Süper Lig çok daha zor geçecek
Süper Lig geçen senelere göre çok daha yüksek şiddette olacak. Galatasaray atılım yaptı, Beşiktaş iyi, Trabzonspor, Bursaspor, Gaziantepspor iyi takımlar kurdu. Ayrıca Şampiyonlar Ligindeyiz. İki sert platformda yer alacağız. İç dünyamızı toparladıktan sonra yüzümüzü dışarıya çevireceğiz.
Metriste olmamalıydık
Kocaman, kendisi ve bazı oyuncuların Metris Cezaevine Aziz Yıldırım ve yöneticileri ziyaret için gittiklerinin hatırlatılması üzerine, Orada herkes bir kişiyi görebiliyor. Dört kişi gittik, hepimiz ayrı bir yöneticimizle görüştük. İnsanın biraz moralini bozan ve dağıtan bir ortamdı. Girdiğimiz anda ortam oyuncuları da beni de dağıttı. Orada görmemeliydik. Orada olmamalıydık. Ben başkanla görüştüm. Başkan bize orada da moral verdi.
Emenikeyi çok istemiştim
Emenike, bir yabancı oyuncu için yabancı bir ülkede yaşamasını düşünmediği bir olayla karşılaştı. Yaşadıkları her insan evladı için çok kolay hazmedilecek bir durum değil. Bunun etkisinde kaldı. Emenike, en çok istediğim futbolculardandı. Devam etmesini isterdim. Ancak durum berraklaşınca yüzümüzü dışarıya çevireceğiz. Takıma katılanlar da ayrılanlar da olacaktır.
Sağduyu çağrısı
Bir basın mensubunun sözleşmesiyle ilgili olarak yönelttiği bir soruya ise Kocaman, Ben istendiğim sürece burada olacağımı söyledim. Fenerbahçe bana ihtiyaç duyduğu sürece buradayım diye yanıt verdi. Kocaman, Sarı-Lacivertli taraftarların Fenerbahçe muhabirlerine yönelik tepkilerine ilişkin ise şunları söyledi: Art niyetli haberler yapanlar da, sadece haber yapanlar da vardı. Fenerbahçe taraftarlarının sağduyulu davranacaklarına inanıyorum. Fenerbahçe taraftarı yasal platformlar içinde tepki verebilir, ancak bu tepkinin muhabirlere yönelmesi doğru değil. Artık aklın duyguların önüne geçtiği bir sürece geçtik. Taraftarımıza bu konuda, özellikle muhabirlere karşı anlayışlı olmaları gerektiğini söylüyorum.
teşekkürler
Önemli değil Yorumun için Teşekkürler
Önemli Değil Yorumun için Teşekkürler
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 54
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 50
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 48
