HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
öncelikle merhabalar ilk sorunum pcim xp ve sanal diskden usb yi ram verdim 1 gb kadar ama şimdi usb takınca göstermior bilgisiyarımda ve pc yavaşlıyor
ve 2 cisi format atar geçermi
ve 3pc mi w7 yapınca azcık kasıyor pcim 512 mb 3.60 ghz gb ram
w 7 yaptıgımda regedit deniom ram verom ve pc nin C dende verom azcık hızlono böle dondurmucak pc yi programlar varmı

ve 2 cisi format atar geçermi
ve 3pc mi w7 yapınca azcık kasıyor pcim 512 mb 3.60 ghz gb ram
w 7 yaptıgımda regedit deniom ram verom ve pc nin C dende verom azcık hızlono böle dondurmucak pc yi programlar varmı

Öncelikle usbden sanal ram verme işini bırak o iş sakat.Onun yerine bilgisayarına ram eklettirebilirsin.
Format atsan eski haline döner.
Windows 7 çok daha iyi bir sistem ister görünüşe göre senin sistem eski , bilgisayarın masaüstü ise ramini arttır ve işlemcin eskiyse değiştir.Notebook ise sadece ramini arttırman yeterli.
Bilgisayarını bir nebzede olsa hızlandırman için :
-Advanced System Care
-Gamebooster (oyunlar için)
-CCleaner

Format atsan eski haline döner.
Windows 7 çok daha iyi bir sistem ister görünüşe göre senin sistem eski , bilgisayarın masaüstü ise ramini arttır ve işlemcin eskiyse değiştir.Notebook ise sadece ramini arttırman yeterli.
Bilgisayarını bir nebzede olsa hızlandırman için :
-Advanced System Care
-Gamebooster (oyunlar için)
-CCleaner

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 7
- Görüntüleme
- 618
- Cevaplar
- 7
- Görüntüleme
- 789
- Cevaplar
- 34
- Görüntüleme
- 4K
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 4K
