berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Dostum musun?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan aspendos2828
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 226

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Arkadaşlarım,Abilerim,Kardeşlerim;
Öncelikle Merhaba.
Sizlere 15 Yıl boyunca gördüğüm,öğrendiğim,algıladığım şeylerden bir demet yapmak istedim.
Sizlere Tavsiyede Bulunmaya geldim...
Ben Birçok kişiyle tanıştım.Ve çoğu zevk uğruna karşı cinsten arkadaş için dostunu sattı.
Şuan tek bir söze inanıyorum.Gülünç ama derler ya hani

Dostmu? Bim'de yoğurt markası...Peh~

Aynen...Söyleyen Güzel Söylemiş.Katılıyorum...

Dost nedir?
"Karşı Cinsten bir arkadaş uğruna diğer dostunu unutMAYAN Kişidir."
Arkadaş nedir?
"Karşı Cinsten bir arkadaş uğruna diğer arkadaşını unutAN kişidir."

Arkadaşlar Lütfen Altta yazacaklarımı Dikkate Alın...

1~ ArkadaşLarınızı rahatlıkla seçin,Ayrımsız seçin.
2~ Ama dostlarınızı seçerken seçiçi davranın.
3~ Elbette karşı cinsten birinden hoşlancaksınız.
4~ Size hoşlanmayın diyen yok.
5~ Sadece dostlarınızı,Sizi Seven insanları unutmayın yeter.
6~ Ayrıca siz sizi unutan eskiden Dost sıfatına sahip insanlar için kendinizi üzmeyin.EMİN OLUN Kİ O Dost sıfatlı sizin elinize birgün düşer.


Bu yazıyı neden yazdığımı bende bilmiyorum.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sizleri sıkmadan,Birkaç Tavsiyede Ve ßilgilendirmede bulunmak istedim.
Ayrıca +Rep`[Mİ$] vs. Umrumda değil.Bir yorum yapmanız,İyi yada kötü beni eleştirmeniz daha iyi olacaktır.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst