HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Ya arkadaşlar bir şeyler sorucam hamachili ve no-ip server kurarken mesela Troj3n ve panorama51 in paylaştıkları sflerle hamachili yada noip kurulabiliyor mu ? kuruluyorsa 2011 server files kurulumu nasıl yapılıyor anlatacak birisi varsa yardım edebilir mi ?

