HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar dün 2 konu açmışım ikiside kilitlendi modlardan özür diliyorum önce 
Şimdi sorunum şu no-ıp siteye girmeye çalışınca karşıma bu sayfa çıkıyor
Bunu nasıl düzelticem ve bi sorum daha var C:/Appserv/www içine site panelini atınca config vb dosyaların içindeki IP'leri yazarken hangi IP yazıcaz bilgisayar IP'si mi yoksas Çalıştır>cmd>ipconfig de çıkan IP mi tşk ler

Şimdi sorunum şu no-ıp siteye girmeye çalışınca karşıma bu sayfa çıkıyor
Bunu nasıl düzelticem ve bi sorum daha var C:/Appserv/www içine site panelini atınca config vb dosyaların içindeki IP'leri yazarken hangi IP yazıcaz bilgisayar IP'si mi yoksas Çalıştır>cmd>ipconfig de çıkan IP mi tşk ler

