xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Hikaye Ekle

Minik Windows'a yeni logo!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Death18
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 332

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!




20110803023630.jpg


Microsoft, iddialı minik Windows'unun yeni bir boyuta taşınmasını, işte bu yeni logo ile kutluyor!

Microsoft, Mango güncellemesi ile Windows Phone 7'yi daha yukarılara taşımaya hazırlanıyor. Eğer bir aksilik olmazsa, Mango'lu ilk cep, bu ayın sonlarında, Fujitsu-Toshiba tarafından piyasaya sürülecek ve model adı IS12T olacak. Ancak bu modelin, öncelikli olarak Japon kullanıcıların beğenisine sunulacağı biliniyor.

İlk olarak Japonya'da boy göstercek olan Windows Phone 7 Mango hakkındaki en son gelişme ise, yine Japonya merkezli bir Microsoft Blog sitesi olan WPCentral'dan geldi. Sitede yayınlanan resimlere bakarsak Microsoft, Mango ile birlikte Windows Phone 7 logosunda da değişiklik yapacak. Daha önce bir küre içerisinde gibi görünen Windows logosunun yerini, 2 boyutlu bir kare içerisindeki 2 boyutlu klasik Windows logosu alacak. Bahsi geçen yeni logoyu, yukarıdaki resimde de görebilirsiniz.

Logonun, ilk olarak 17 Ağustos tarihinde, Nokia ve Microsoft'un birlikte düzenleyeceği Windows Phone etkinliğinde resmileşmesi bekleniyor.



 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst