HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Loncamız açılalı 2 gün oluyor 94. sıradayız galiba.
90-100 arası loncalarala savaş yapabiliriz veya editsiz loncalarla . (Edit karakterlerde 1 -2 edit olursa yaparız o loncayla savaş)
ReDDewiLsss [Lider]
lLoyDl [Lider2]
90-100 arası loncalarala savaş yapabiliriz veya editsiz loncalarla . (Edit karakterlerde 1 -2 edit olursa yaparız o loncayla savaş)
ReDDewiLsss [Lider]
lLoyDl [Lider2]
İyide kardeşim sizde edit var ve editsizlerle savas yaparız diyorsun.K.b ama git işine yha...
Biz de edit mi var koskoca loncada bir tek bnde edit var bide varsa 1 kişi de vardır bnde kraliyet ve baron var loncadaki diğer kişide ise sadece edit zehir var ayrıca umut snde konuşma edit yokken bile ws atmaya korkuyordun skillerim p diye
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 59
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 51
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 47
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 160
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 881
