HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Fenerbahçe'nin genç orta saha oyuncusu Özer Hurmacı, sarı-lacivertlilerde gerekirse 2 yıl para almayacağını söyledi.
Özer Hurmacı, Uğur Boral hakkında çıkan darp haberlerinin gerçeği yansıtmadığını söyledi. Hurmacı ayrıca takımın içinde bulunduğu durumdan çıkar sağlamaya çalışan kişilerin varlığından bahsetti.
Özer, "Bizi çekemiyorlar. Yazılanlar söylenenler doğru değil. Bizim birbirinize bağlılığımız, nasıl bir takım olduğumuz; her an her yerde birlikte olmamızdan belli. Ama bizi rahat bırakmayanlar var. Uğur Boral Türkiye'nin en iyi sol kanat oyuncularından biri, O'nun gibilere sahip çıkılmalı" dedi.
Özer, yaptığı açıklamada eski günlere de dönerek; "Lig biter bitmez benim Trabzonspor ile görüştüğümü yazdılar. Bu olacak şey mi ?Niye böyle bir şey yazılır, amaç nedir anlamıyorum. Ben Trabzonsporlu olsam Fenerbahçe'ye gelmeden oraya giderdim. Ben Fenerbahçeliyim ve Türkiye'nin en büyük takımındayım. Özel hayatımızla ilgili yalanlar da olmuştu, neyse..." diye konuştu.
ÖZER: "2 YIL BEDAVA OYNARIM"
Takım arkadaşı Semih'in "Gerekirse 1 yıl para almadan oynarım" sözlerine katıldığını belirten Özer, "Bizim için sorun değil. Bizim için Fenerbahçe önemli, futbol önemli. Ne gerekiyorsa onu yaparız. Hiç bir yere de kaçmayız. Kulüp maddi sıkıntı yaşarsa 2 yıl da oynarız. Ücretleri sorun edecek karakterde değiliz" şeklinde konuştu...
Konuyu Tamamen Kendim Hazirladim Emege Saygi.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 146
