HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
arkadslar hep aynı seyler var forumda crossfire gittikce eskiyor biraz yeni konular acarak crossfire formumuzu geliştirmiş oluruz admine bu mesajı yolladım...lutfen moderatorler birazda olsa yardımcı olsun bu gün baktım by mesmes hic crossfire bolümüne bakmıyor bu arada neal hep konu kilitliyor hic konu acmiyor cerboos önceden konu açardı ama şimdi açmaz oldu forum eskiyor aimbotu istiyoruzzz:m08::m08::m08::m08::m08::m08:
arkadslar hep aynı seyler var forumda crossfire gittikce eskiyor biraz yeni konular acarak crossfire formumuzu geliştirmiş oluruz admine bu mesajı yolladım...lutfen moderatorler birazda olsa yardımcı olsun bu gün baktım by mesmes hic crossfire bolümüne bakmıyor bu arada neal hep konu kilitliyor hic konu acmiyor cerboos önceden konu açardı ama şimdi açmaz oldu forum eskiyor aimbotu istiyoruzzz:m08::m08::m08::m08::m08::m08:
1)Cerberos gideli 5-6 ay oldu niye girip konu acsın?
2)Bymesmes Forumdan ayrıldı.
3)NeaL görevini yapıyor.
aimbotu istiyoruzzz
Ah dostum her istediğimiz olsaydı zaten.. Bende neler istiyorum biliyor musun?

Şaka bi yana moderatorler gorevini gayet iyi yapıyor ve hack bölümünden başka bölümlerede bakarsan yeni konular geldiğini görürsün sürekli. Ek olarak yeni aimbot zaten paylasıldı. Overkiller'ın wallhack'ı duvardan vurması vs..si var. Daha napalım oyunu mu hacklayelim ?
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
