Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

NBA de Aşık olacak

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan qReaTh
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 153

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Türk Basketbolu`nun NBA`e gönderdiği son yıldız Ömer Aşık da yeni takımının formasını ilk kez giydi. Chicago Bulls ile anlaşan yıldız basketbolcu devler liginde kalıcı olacağını ve Türkiye`yi en iyi şekilde temsil edeceğini söyledi.





Ömer Aşık... Türk Basketbolu`nun yükselen değeri... Basketbola geç başlamış olsa da
smilev.gif
inanılmaz bir hızla yükseldi. 2005-2006 sezonunda Fenerbahçe Ülker ile başladığı 1. Lig kariyerinde
smilev.gif
sarı-lacivertli ekip dışında bir de pilot takım Alpella`nın formasını giydi.

Hem lig
smilev.gif
hem de Euroleague`de elde ettiği blok krallıkları
smilev.gif
geçtiğimiz sene Polonya`da düzenlenen Avrupa Şampiyonası`ndaki inanılmaz performansı ile tüm dünyanın dikkatini çekti. Yeni sezona ise yepyeni bir macera ile giriyor. 2008 NBA ‘draft`ında Memphis tarafından 36. sırada seçilen ancak daha sonra hakları Chicago Bulls`a devredilen yıldız oyuncu
smilev.gif
NBA`in efsane takımının teklifini kabul etti ve NBA`de mücadele edecek 5. oyuncu oldu.

Geleneği bozmayarak
smilev.gif
yeni takımının formasını ilk kez MİLLİYET için giyen Ömer Aşık
smilev.gif
geleceği ile ilgili de umut verici sözler söyledi;

‘Kimseye kırgın değilim`
“NBA benim ilk günden bu yana hedefimdi. Hatta daha profesyonel olmadan NBA hayali kuruyordum. Sonuçta bu işi yapan herkesin hayalidir orada oynamak. Bana verilen fırsatları iyi değerlendirdiğimi düşünüyorum. Avrupa Basketbolu`nda yapabileceklerimi gördükten sonra NBA neden olmasın dedim ve yola çıktım. Beni bugünlere getiren etkenin çok çalışmak olduğunu biliyorum. Bu nedenle üzerimde emeği bulunan tüm büyüklerime teşekkür ediyorum ve aynı çalışma tempomu sürdüreceğimin sözünü veriyorum. Geçtiğimiz sezonun çok iyi geçmediğinin farkındayım ama sonuçta yaşandı bunlar. Kimseye kırgın değilim. ABD`ye pozitif enerji ile gitme niyetindeyim. İdman ve maç açığını milli takımda kapatırım. Şu anda öncelikle Dünya Şampiyonası ardından da NBA`e konsantre oluyorum.
Chicago Bulls forması giyecek olmak önemli. Sonuçta hepimiz bu takımı izleyerek büyüdük. Üzerimde büyük bir sorumluluk olduğunu biliyorum ama inşallah bunun üstesinden geleceğim. Orada oynayıp oynamamak benim elimde. Yani kimse bana formayı ya da süreyi hediye etmez
smilev.gif
ben alacağım...
İlk sene çok zor olacak. Zaten benden önce NBA`e giden büyüklerim de bunu söylüyor. Ama en kısa zamanda bulunduğum ortama uyum sağlayacağım. Bu da başarıyı getirecektir. Oyun içinde özellikle savunma ve blok özelliğime güveniyorum ama orada başarılı olmak için her şeyi yapmalıyım.“

Avrupa`yı hiç düşünmedim
Ömer Aşık
smilev.gif
Avrupa`dan da ciddi teklifler aldığını söyledi
smilev.gif
“Ancak benim kafamda sadece NBA`de oynamak vardı ve bu hedefin peşinden gittim. Bir saniye bile Avrupa`yı düşünmedim. Türkiye`de de adım Galatasaray`la birlikte anıldı ama inanın ne ben
smilev.gif
ne menajerim en küçük bir görüşme dahi yapmadık“ dedi.​
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst