HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
1-Daha önceden açılmış konuyu aynen kopyalayıp yeniden açın
2-Konu ile ilgisi olmayan gereksiz muhabbetlere girin..Forum üyelerine sataşıp ortamı karıştırın..
3-Sürekli pm atıp hal hatır sorun
4-Kilitlenmiş bir konunun anahtarını sorun,Yoksa Çilingir çağıracağım diye tehdit edin .. ()
5--Nick'inizi haftada bir değiştirmek isteyin
6-Foruma üye olur olmaz,kendi sitenizin reklamını,bütün üyelere pm olarak yollayın..
7-Forumdaki üyelere öm atıp hal hatır sorun ..
8-Öyle uzun bir Nick belirleyin ki forumun düzeni bozulsun..
9-Anlamsız konu açmaya önem gösterin..
10-Forum Hakkında bölümüne kişisel sorunlarınızı,hatta evdeki sorunlarınızı yazın..
11-Forum Hakkındaki bölümünde sorulan sorunun altına aynı soruyu birde siz sorun..
12-Rep nedir diye sorun
13-Bir konuyu 5 ayrı bölümde açın
14-Açtığım konular niye silindi diye tüm yönetime mesaj atın;forum hakkında bölümünde sorun Başbakana durumu şikayet edin..
15 - ciddi konulardan ziyade mizah bölümlerinde oyalanın..
16 anlayıp anlamadan teşekkür edin..
17 anlamsız kısa mesajlar yazın..
(ALINTIDIR)
Umarım Admin ve ya Mod lar istifa etmez
2-Konu ile ilgisi olmayan gereksiz muhabbetlere girin..Forum üyelerine sataşıp ortamı karıştırın..
3-Sürekli pm atıp hal hatır sorun
4-Kilitlenmiş bir konunun anahtarını sorun,Yoksa Çilingir çağıracağım diye tehdit edin .. ()
5--Nick'inizi haftada bir değiştirmek isteyin
6-Foruma üye olur olmaz,kendi sitenizin reklamını,bütün üyelere pm olarak yollayın..
7-Forumdaki üyelere öm atıp hal hatır sorun ..
8-Öyle uzun bir Nick belirleyin ki forumun düzeni bozulsun..
9-Anlamsız konu açmaya önem gösterin..
10-Forum Hakkında bölümüne kişisel sorunlarınızı,hatta evdeki sorunlarınızı yazın..
11-Forum Hakkındaki bölümünde sorulan sorunun altına aynı soruyu birde siz sorun..
12-Rep nedir diye sorun
13-Bir konuyu 5 ayrı bölümde açın
14-Açtığım konular niye silindi diye tüm yönetime mesaj atın;forum hakkında bölümünde sorun Başbakana durumu şikayet edin..
15 - ciddi konulardan ziyade mizah bölümlerinde oyalanın..
16 anlayıp anlamadan teşekkür edin..
17 anlamsız kısa mesajlar yazın..
(ALINTIDIR)
Umarım Admin ve ya Mod lar istifa etmez

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 239
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 834
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 430
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 158

