Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Win 7 Sorunum. Acil lütfen.

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan maradona5
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 11
  • Görüntüleme Görüntüleme 925

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Arkadaşlar merhaba.

Ben yeni bir win7 kullanıcısı olarak sizlere bişey sorucağım.

İnternetten dosya indiriyorum. Aç - Kaydet - İptal butonları çıkıyor karşıma.

Aç butonuna tıklıyorum. Yüklenme ekranı çıkıyor. Doluyor bişe çıkmıyor.

Kaydet diyince kaydettiğim dosya internet sekmesi haline dönüşüyor. İnternet sayfası çıkıyor yani açınca.

Tecrübeli Win7 KUllanıcılarından yardım bekliyorm :eek:



Direk Aç diyince Yükleme yeri dolmasına rağmen bişe çıkmıyor;




Kaydet dediğimde çıkan internet sekmesi;


 
Son düzenleme:
Bilgisayarında Winrar Yüklü DEğil Winrar Kur Öncelikle Daha Sonra Kaydet Dediğinde Kaydetmiyorsa Google Chorme İndir En İyi Tarayıcılardan Biri.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst