HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Evet kurallar aşağıda:
1.Bu bölümde sadece oyunların çözümlerini yayınlayınız.(Başka bir şey yayınlamayınız .Oyun incelemesi gibi)
2.İstekleriniz bir konu olarak açmayınız.(Hiperix bunun bir konu açmıştır.Konu sabit'tir.)
3.Rep karşılığı çözüm istemek yasaktır!!!!
4.Boş konu açmak yasaktır!!!!
5.Rep istemek yasaktır!!!!
6.Karşıdan karşıya anlaşıp rep kazanmak için konu açmak yasaktır!!!!
7.Bu bölümün konularını gidip de oyun incelemerine açmayınız.
8.Bu bölümde bir arkadaşımız yapmış.(İsim vermiyorum.)Bölüm geçemedim demiş ama kendisi bulmuş.Sonra bizimle paylaşmız ama aynı konu altından bu şekilde flood yapmak yasaktır!!!!(Kısacası her bölümde olduğu gibi flood yapmak yasaktır!!!!)
Not:Flood yapmayıp konunuzu düzenleyin.Buldum konu kilit PLS!!!!Yazıp bu oyunun tam çözümü veya o bölümün çözümünü yazarsınız.
9.Boş mesaj veya boş konu varsa uyarabilirsiniz veya o bölümün yetkililerine söylersiniz.(Bana söylerseniz o bölümün d.mod,mod,süper mod,yönetici veya adminine ulaştırabilirim.)
10.Kopya konu açarak rep kazanmak yasaktır!!!!
Bu kadar arkadaşlar tamamen kendim yazdım bunlar bilginize.


NOT:Bunları uygularsınız sitede zarar görmez.
1.Bu bölümde sadece oyunların çözümlerini yayınlayınız.(Başka bir şey yayınlamayınız .Oyun incelemesi gibi)
2.İstekleriniz bir konu olarak açmayınız.(Hiperix bunun bir konu açmıştır.Konu sabit'tir.)
3.Rep karşılığı çözüm istemek yasaktır!!!!
4.Boş konu açmak yasaktır!!!!
5.Rep istemek yasaktır!!!!
6.Karşıdan karşıya anlaşıp rep kazanmak için konu açmak yasaktır!!!!
7.Bu bölümün konularını gidip de oyun incelemerine açmayınız.
8.Bu bölümde bir arkadaşımız yapmış.(İsim vermiyorum.)Bölüm geçemedim demiş ama kendisi bulmuş.Sonra bizimle paylaşmız ama aynı konu altından bu şekilde flood yapmak yasaktır!!!!(Kısacası her bölümde olduğu gibi flood yapmak yasaktır!!!!)
Not:Flood yapmayıp konunuzu düzenleyin.Buldum konu kilit PLS!!!!Yazıp bu oyunun tam çözümü veya o bölümün çözümünü yazarsınız.
9.Boş mesaj veya boş konu varsa uyarabilirsiniz veya o bölümün yetkililerine söylersiniz.(Bana söylerseniz o bölümün d.mod,mod,süper mod,yönetici veya adminine ulaştırabilirim.)
10.Kopya konu açarak rep kazanmak yasaktır!!!!
Bu kadar arkadaşlar tamamen kendim yazdım bunlar bilginize.



NOT:Bunları uygularsınız sitede zarar görmez.
