OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

Hangi silahı alayım?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan kursat1451
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 8
  • Görüntüleme Görüntüleme 871

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Arkdaşlar 91000 param var rütbem :




91000 param var hangi silahı alayım şimdi lütfen acıklama yapın
 
Bence ilk m12s al rütben yoksa bekle ezik silahlar alma pişman olursun.
m12s yle Badgede scout u kas ordan bi 7 bn gb alırsın.
Sonra Awm al awmyle sniper badgesini kas.
Silahlardan mk23 ,desert veya anaconda alabilirsin hangisini iyi kullanabiliyorsan.
Bunları aldıktan sonra Badgeleri kas Badgeler C3 olunca sana 30 bn gp vericek onlada Scarlight,Ak47,M4A1 veya K2 alabilirsin hangisini daha iyi kullanabiliyorsan seçim senin.

+++ Rep Vermeyenler Emeğe Saygı Diyorum!!!
Soldaki Teraziden Rep Verebilirsiniz...
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst