HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Yha Ben Bişeyi Merak ettim .
Forumda Neden Bazı Gruplarda Weya konuların altlarında ++ Rap dio.
Rap werince weya rap kazanınca noLuo Havalı Filanmı oluyoruz ?
Bide Rap werince Kazandıgın Raplerdenmi Gidio ?
Teşekkürler [ +++ rap '' ahahah
:l03: :l03: '' ]
Forumda Neden Bazı Gruplarda Weya konuların altlarında ++ Rap dio.
Rap werince weya rap kazanınca noLuo Havalı Filanmı oluyoruz ?
Bide Rap werince Kazandıgın Raplerdenmi Gidio ?
Teşekkürler [ +++ rap '' ahahah
:l03: :l03: '' ]Arkadaşlar emin olun bu tuşlar süs olsun diye oraya konulmuş tuşlar değildirler.Paylaşım yapan arkadaşlarımız eğer bişeyler verip emeğinin karşılığına böyle somut şeylerlede alabiliyorsa bu durum muhakkakki onun paylaşım yapma şevkini artırcaktır...Bizim forumda hem terazi, hemde beğen tuşu var.Beğendiniz bi paylaşım oldugunda muhakkak kullanmanız gerekmektedir ki o paylaşımı yapan kişinin şevkini kırmayalım.O kişi emeğinin karşılığını almıs olsun, beğenmediğiniz bi paylaşımda da bu tuşları kullancaksınız diye bi kaide de yok.
+rap verion +rapın 50.000 i geçince Rapçı takılıon ben rapçıyım diye geziosun. Ciddiyim bak öyle .
+rap verion +rapın 50.000 i geçince Rapçı takılıon ben rapçıyım diye geziosun. Ciddiyim bak öyle .
Aynştayn :m08:
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
