HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaslar su anda swnin tanidigi bi loncadır sanirim swnin en iyi loncasi ve lonca üye sayisi 10 15 civari üye alimi yoktur istemeyin bosuna bir cok itirazdan dolayi yönetim isi aksam konusulacak lonca lideri degistirilebilir ben (FusioN) olabilir bu loncanin kurulus amaci kardeslik bu lonca OttomanMt2 den gelme bir loncadir orda
2000 kisi den en saglamdik burada 15 kisi ile devam edioruz..
2000 kisi den en saglamdik burada 15 kisi ile devam edioruz..
Geç Bu !şleri Bi Kere OutLawZ Yenmişiniz Sonra Büyük Mü oLdunuz 2 3 Güne Göricez derindevleti .
Geç Bu !şleri Bi Kere OutLawZ Yenmişiniz Sonra Büyük Mü oLdunuz 2 3 Güne Göricez derindevleti .
Aynen öyle kardeşim.Eksigiz diyoruz anlama gıtlıgı çekiyolar.Ama akşam yerlerde sürününce ss lerinizi forumdan eksik etmeyecegiz o zaman rezilliginiz meydana cikacak.

