HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba Mmomt2 halkı her zamanki gibi bakımdayız
bir ümitle pc yi actım baktım bakımda tamam normal zaten oyunun yarısı bakımla geçiyor bir konuya cevap yazdım herkes saldırdı.Adam diye koyduğunuz moderatörler bile konu kapatıyorlar komik geliyor bana.Şimdi 1 saat sonra gireceğim süresiz banned sebep:Gm ye hakaret
DDD Lan gmye hakaret etsem nolcak
.Emre-28 sana sesleniyorum konu kapatacağına millete destek ver !
bir ümitle pc yi actım baktım bakımda tamam normal zaten oyunun yarısı bakımla geçiyor bir konuya cevap yazdım herkes saldırdı.Adam diye koyduğunuz moderatörler bile konu kapatıyorlar komik geliyor bana.Şimdi 1 saat sonra gireceğim süresiz banned sebep:Gm ye hakaret
DDD Lan gmye hakaret etsem nolcak
.Emre-28 sana sesleniyorum konu kapatacağına millete destek ver !Sizler Elinizden Geleni Yapsanız Emin Olun Böyle Olmaz.Sabahtan Beri Sizin Konularınızla Ugrasıyorum.Bu benim görevim şikayetçi değilim.kilitlediğim konularada sebeni belirtirek kilitledim.Bölümde 20 tane konu açılmıs sadece " server ne zaman acilcak" diye bu ne böle bi diğer konuya girip okumak, konu açmaktan daha kolay bunları sen yapmıyosun.bende kilitlemek zorunda kalıyorum.Aynen bunuda böyle yapcam.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
