Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

Einsteindan bir zeka sorusu bilene +rep

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ByViien
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 15
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Evet katılıyorum size =)
 
Norvecli : Sarı ev,Su içiyor,Dunhill sigara,kus besliyor,İlk evde oturuyor
Danimarkalı: Mavi ev,Çay içiyor,blend sigara,At besliyor,2.ev
ingiliz : kırmızı ev,Süt içiyor,Pall mall kullanıyor,Kus besliyor,3.Evde
Alman: Yesil ev,Kahve içiyor,Prince Sigara,balık besliyor,4.Evde
İsvecli : Beyaz ev,Biraz içiyor,blue master kullanıyor Köpek besliyor ,son evde oturuyor


!! Repimiz İsterim :D 2dk mı Almadı Netten bakmak :D
 
Norvecli : Sarı ev,Su içiyor,Dunhill sigara,kus besliyor,İlk evde oturuyor
Danimarkalı: Mavi ev,Çay içiyor,blend sigara,At besliyor,2.ev
ingiliz : kırmızı ev,Süt içiyor,Pall mall kullanıyor,Kus besliyor,3.Evde
Alman: Yesil ev,Kahve içiyor,Prince Sigara,balık besliyor,4.Evde
İsvecli : Beyaz ev,Biraz içiyor,blue master kullanıyor Köpek besliyor ,son evde oturuyor


!! Repimiz İsterim :D 2dk mı Almadı Netten bakmak :D

Adam zeki netten bakıyo , ben burda kafa patlatıyorum.

Abi bence bu kadar insan çözemediyse albert "enişten"de bir anormallik var :D dingil herif sende herkes gibi yaşa :D
 
Norvecli : Sarı ev,Su içiyor,Dunhill sigara,kus besliyor,İlk evde oturuyor
Danimarkalı: Mavi ev,Çay içiyor,blend sigara,At besliyor,2.ev
ingiliz : kırmızı ev,Süt içiyor,Pall mall kullanıyor,Kus besliyor,3.Evde
Alman: Yesil ev,Kahve içiyor,Prince Sigara,balık besliyor,4.Evde
İsvecli : Beyaz ev,Biraz içiyor,blue master kullanıyor Köpek besliyor ,son evde oturuyor


!! Repimiz İsterim :D 2dk mı Almadı Netten bakmak :D

Cevabınız doğru fakat internetten baktığınız için size rep vermek içimden hiç gelmiyor çünkü buradakı insanlar zekalarını kullanarak sonuca ulaşmaya çalışıyorlar.Biraz düşünceli olsaydınız eğer bunu sizde yapmayı deneyebiliridiniz.Ne demek istediğimi çok iyi anlamışsınızdır umarım.Siz de bana hak vereceksiniz.
 
Valla Ne Yalan Söyliyim Gördüğüm An Direk netten baktım ugrassam en az yarısını çözebilceğimi Biliyorum :)
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst