HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
ben sw da iLk çeliqi düşürdüm giydim de ss koymadım siz nie bu kadar büyütüosunuzki arkadaslarnihayetinde pwp
![]()
kardeş adam sana "Kral Benim" dememiş charinin resmini koymak istemiş koymuş. bence gayet doğal

Benim Niyetim Burda Hahaha Ben Kingim Felan Demek Değil Bir Zevk İşte Canim İstedi Koydum Extacy İlk Çeligi Düşürmen Degil Milletin Gözünde İnsan Olman Önemli Ben MajeziK'i Merak Edenlere Koydum Bu Resmi Anladin 
Üstelik Çari Full P Ledim :=) Elimdede Partizan Var
Sana Gelince FusioN Sen 80 Bıçagi ve 70 Zirhi Takinca ? Ne Oluyor Bana Söylermisin Serverin Kralimisin ?
Burda Niyet Birbirimizi Kötülemek Değil;
Birbirimizle Dost Kalabilmek ...
Beni Çagataye95 sorun bügün ormanda metin ariyordum onu gördüm. elektroyu satammi dedim sat dedi . 50 m dedim sana 45 olur dedim ok kasayim alirim dedi. ben tamam dedim sonra baktim karşimdaki insan metin2 için insanligini kaybeden birisi deil ne kadar paran war dedim 35 m dedi 30 m ver vereim dedim 30 m e verdim
daha sonra kimseyle takas edmedigim dier çeligimi R3ST arkadasima verdim üstelik R3ST ve Cagataye95 tanimiyorum bile....

Üstelik Çari Full P Ledim :=) Elimdede Partizan Var
Sana Gelince FusioN Sen 80 Bıçagi ve 70 Zirhi Takinca ? Ne Oluyor Bana Söylermisin Serverin Kralimisin ?
Burda Niyet Birbirimizi Kötülemek Değil;
Birbirimizle Dost Kalabilmek ...
Beni Çagataye95 sorun bügün ormanda metin ariyordum onu gördüm. elektroyu satammi dedim sat dedi . 50 m dedim sana 45 olur dedim ok kasayim alirim dedi. ben tamam dedim sonra baktim karşimdaki insan metin2 için insanligini kaybeden birisi deil ne kadar paran war dedim 35 m dedi 30 m ver vereim dedim 30 m e verdim
daha sonra kimseyle takas edmedigim dier çeligimi R3ST arkadasima verdim üstelik R3ST ve Cagataye95 tanimiyorum bile....
Aynen öyle olduBeni Çagataye95 sorun bügün ormanda metin ariyordum onu gördüm. elektroyu satammi dedim sat dedi . 50 m dedim sana 45 olur dedim ok kasayim alirim dedi. ben tamam dedim sonra baktim karşimdaki insan metin2 için insanligini kaybeden birisi deil ne kadar paran war dedim 35 m dedi 30 m ver vereim dedim 30 m e verdim
Bu arada bir kız beni kesmişti ya onu bulabildin mi yine karşıma çıktı
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Kilitli
- Anket
- Cevaplar
- 7
- Görüntüleme
- 110
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 76
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 14
